האם לפי העקרים שהעיקר השלישי הוא שכר ועונש והגאולה היא תולדה ממנו,
האם אין חיוב מעיקרא להאמין שתבוא בכל יום ובכל עת ובכל שעה?
[כלומר, אם זה לא עיקר האם זה נשאר אותו גדר של חיוב כמו ברמב"ם או לא?
ומה בעצם כן]?
כולל יונגערמאן כתב:דבריך אינם מובנים כלל וכלל.
העיקרים לא חולק על האמונה בביאת המשיח, אלא שלדעתו היא ממילא נכללת בשכר ועונש. ובאמת פשוט שזה נכלל גם בשכל דברי נביאים אמת.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 83 אורחים