חכם באשי כתב:אם תעמיד את הילדים בפינת הכיתה, לא יישאר לך תלמיד אחד לרפואה.
אוצר החכמה כתב:פנו אלי אנשים אחרים, שאמחק את ההודעות הנ"ל שאין להם מקום. האם לדעתך הייתי צריך להשאירם?
אוצר החכמה כתב:ועכשיו ברצינות. אני כידוע לכולם לא עוסק במחיקה.
היום היה כאן נושא שבו אחד הכותבים פשוט השתלח באחר.
פנו אלי אנשים אחרים, שאמחק את ההודעות הנ"ל שאין להם מקום. האם לדעתך הייתי צריך להשאירם?
יעקב כהן כתב:כאן בפורום מוחקים על ימין ועל שמאל לא רק דברים שהם לכ"כ "אורתודוקסים" אלא גם נושאים שלא יצא מהם כלום (כלשון המנהל שכתב לי בזמנו) או דברים שלא נכתבו במקומם וכו' ודברים אלה לדעתי נותנים טעם לפגם וזה מוריד את החשק להשתתף אפילו בנושאים אחרים ובטוחני שרבים יכולים להעיד על זה.
וכבר אמרו ז"ל כשם שפרצופיהם וכו'
מי יתן שיפתח פורום כזה שמצד אחד שומר על כללי ההלכה ומצד שני לא ממהר למחוק ורק דברים שנוגדים את דברי חז"ל בתלמוד בצורה שלא משתמעת לשני פנים ימחקו.
אוצר החכמה כתב:זה הערה שיש לה בהחלט מקום. לא כ"כ מעשי לעשות את זה ידני, אפשר לעשות שכל הודעה נמחקת תשלח אוטומטית לכותבה, אבל כפי שכתבתי כבר כאן ידינו עמוסות ואין אנו מספיקים לעשות שיפורים בתכנת הפורום.
אוצר החכמה כתב:זה הערה שיש לה בהחלט מקום. לא כ"כ מעשי לעשות את זה ידני, אפשר לעשות שכל הודעה נמחקת תשלח אוטומטית לכותבה, אבל כפי שכתבתי כבר כאן ידינו עמוסות ואין אנו מספיקים לעשות שיפורים בתכנת הפורום.
צדק תרדוף כתב:יעקב כהן כתב:כאן בפורום מוחקים על ימין ועל שמאל לא רק דברים שהם לכ"כ "אורתודוקסים" אלא גם נושאים שלא יצא מהם כלום (כלשון המנהל שכתב לי בזמנו) או דברים שלא נכתבו במקומם וכו' ודברים אלה לדעתי נותנים טעם לפגם וזה מוריד את החשק להשתתף אפילו בנושאים אחרים ובטוחני שרבים יכולים להעיד על זה.
וכבר אמרו ז"ל כשם שפרצופיהם וכו'
מי יתן שיפתח פורום כזה שמצד אחד שומר על כללי ההלכה ומצד שני לא ממהר למחוק ורק דברים שנוגדים את דברי חז"ל בתלמוד בצורה שלא משתמעת לשני פנים ימחקו.
מצטרף בכל לב לדברים. מחיקות של דברים שאינם נוגדים את היהדות ואינה פוגעניות, אלא רק בגלל שאינן נראות מתאימות למוחקים מסיבה זו או אחרת אע"פ שהן תגובות טובות וענייניות, יכול לפגוע בחשק לכתוב
צדק תרדוף כתב:אוצר החכמה כתב:זה הערה שיש לה בהחלט מקום. לא כ"כ מעשי לעשות את זה ידני, אפשר לעשות שכל הודעה נמחקת תשלח אוטומטית לכותבה, אבל כפי שכתבתי כבר כאן ידינו עמוסות ואין אנו מספיקים לעשות שיפורים בתכנת הפורום.
בכל מקרה כל זה לא היה נרדש כפי שנדרש אם לא הייתה מחיקות יתר וחסימות יתר ולא היו מוחקים תגובות שהן ענייניות וטובות ואינן נוגדות את ההלכה, אך נמחקו רק בגלל שזה לא נראה מסיבה זו אחרת למוחק, ואז אחרי זה יכולים להגיע לחסימה אם הכותב שבא באמת לכתוב באופן ענייני כתב שוב את תגובתו הטובה. מלכתחילה לא צריך למחוק תגובות כאלו ואז לא צריך ממילא להגיע לחסימה (אני כמובן לא ידוע עד כמה היו דברים כאלו אלא הבאתי דבר שאפשרי שיתרחש כדוגמה כללית).
כל עוד התגובות אינן נוגדות את ההלכה וכו', אין כל סיבה למחוק כשכותביהם טרחו והשקיעו כדי לכתוב תגובות מכובדות וראויות שאינן פסולות.
ממה שאתה התרשמתי באשכול זה, נמחקות גם תגובות טובות וראויות שאינן נוגדות את ההלכה, וחבל מאוד שכך צריך להיות בפורום תורני ועלולים להגיע מזה לפגיעה ולטינה.
אשבמבש כתב:בסופו של דבר כל אחד מבין למה מחקו אותו, גם אם בדיעבד.
עשוי לנחת כתב:אפשר להבין מה המטרה של כל הקלוצקאשעס האלו? זה הם וזה אנחנו.
מה הבעיה? מישהו הזמין ערך אנציקלופדי העוסק בשוני בין הפורומים השונים, או סתם עבודת מחקר?
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 83 אורחים