ראה זה פלא:
בתשו' גינת ורדים ח"א כלל ב' סי' יג, מביא המחבר מהר"א הלוי, דברי חכ"א המשיג על דבריו (המבוארים לעיל מיניה) שיש להקפיד בכתיבת השם כסדרו (גם בס"ת שאין בו דין של כתיבה על הסדר), והמחבר משיב עליו.
הגינת ורדים השמיט את שמו של החכם המשיג, ולכן אין לנו שום ידיעה מי הוא. וראה בתשו' כסא אליהו לר"ש לנייאדו סי' ג: והרב גו"ר סי' יג הביא בשם רב אחד ואת שמו לא הגיד שחלק עליו.
והנה מצאתי בדברי חיים ח"ב יור"ד סי' קכא שתמה על הגינת ורדים שהצריך כתיבת שם כסדרו וכתב וז"ל:
והנה ראיתי בגינת וורדים או"ח סי י"א שכתב וכו' ותמיה לי טובא וכו' לכן אם כי היה גאון עולם ומאוד הרבה בשבחו בספר שם הגדולים, גם כל גדולי הספרדים מביאים ומחבבים דבריו, הגט פשוט והברכי יוסף. מ"מ בכאן לא זכיתי להבין דבריו. וגם בדורו חלק עליו גדול הדור יעו"ש.
במהדורה החדשה ציינו המהדירים לסי' יג שם אכן חלק עליו חכ"א וכאמור.
ואני תמה, מנין לו לדברי חיים זהותו של החכם עד שקורא לו גדול הדור?
קשה לומר שכוונתו שהשיג עליו גדול הדור במקום אחר ולא בספרו, שכן לא מצאנו שום תשובה לחכם בדורו שהשיג עליו, ולשונו "יעוין שם" משמע בבירור שכוונתו לדברים הבאים בספר גינת ורדים.