לומד_בישיבה כתב:בספרים שציינתי אין שם ווערטלאך חלילה אלא תורות ממש.
ראה יושר דברי אמת שהבעש"ט זי"ע טוען שגם בזמן הזה ניתן לקיים את כל המצוות ואיך שתלמיד אחד ביקש לדעת איך ניתן לקיים פרה אדומה בזמן הזה.
כתוב מלאים מצוות ולא חרטהארי במסתרים כתב:כמדומני כתוב בגמ' פושעי ישראל מלאים חרטה כרמון
בד_קודש כתב:ביושר דברי אמת גם מביא הכוונות שצריך לכוון בטבילתו, וכידוע שהבעל התניא חולק בזה, ובסידור בעל התניא השלם (שמשום מה לא מדפיסים את זה היום) מבאר הבעל התניא בטוב טעם שהוא אינו חולק עם הבעש"ט זי"ע ושניהם לדבר אחד התכוונו.
עוד אבקש להפנות לעלון עלים לתרופה במלאות מאתיים וחמישים שנה כמדומני לפטירתו - הביאו מידי שבוע איזה תורה מהבעש"ט זי"ע.
מה שנכון נכון כתב:החוקר בספר המדות הוא כמובן אריסטו.
[כמקור המאמר רגילים בכמה ספרים לציין לשבט מוסר פרק כה אף שבאמת הוא קדום יותר].
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 94 אורחים