מפרשי האוצר
חיפוש גוגל בפורום:

דיסק קשיח היברובוקס

מילתא דתמיהא, בשורת ספרים חדשים, עיטורי סופרים ומטפחת ספרים.
מעט דבש
הודעות: 4063
הצטרף: ד' אפריל 04, 2012 1:17 pm

דיסק קשיח היברובוקס

הודעהעל ידי מעט דבש » ד' ספטמבר 07, 2016 9:43 pm

באתר היברובוקס מופיעה ההודעה דלהלן:
דיסק קשיח היברובוקס.GIF
דיסק קשיח היברובוקס.GIF (21.04 KiB) נצפה 3363 פעמים

אמנם לפי תנאי השימוש שלהם (המופיעים גם הם באתר), לכאורה אפשר להעתיק את כל הספרים לעצמו או לאחרים, ובתנאי שלא יקח תשלום על כך (לכאורה גם על גוף הדיסק אינו יכול לגבות תשלום, לפי סעיף ב דלהלן).

אשמח אם מישהו יוכל לברר זאת.

הנה תנאי השימוש שבאתר (בתרגום גוגל, ולאחריו הבאתי גם את המקור עצמו שבאנגלית):
1. רישיון מוגבל : האגודה לשימור הספרים עברים מעניק לך בזאת זכות ורישיון מוגבלת, לא בלעדי, אך ורק לשימוש האישי שלך, להשתמש באתר נוף, להוריד ולהדפיס את הפרסומים, בכפוף למגבלות הבאות:
(א) אין לעשות כל שימוש מסחרי : פרסום ניתן להשתמש לשימוש אישי (כולל לשימוש חינוכי) ולא לכל מטרה מסחרית;

(ב) אין חוזרת : ייתכן שלא למכור עותק של כל פרסום (או צרור כל פרסום עם כל מוצר אחר אשר נמכר תמורת תשלום), ואינך רשאי לגבות עמלת כל לשימושם של כל פרסום;

(ג) לחוק מקומי : ייתכן שלא להשתמש בכל פרסום תוך הפרה של הדין החל.
בכפוף לחוק החל, אתה רשאי להפיץ הדפסה או עותקים אלקטרוניים של כל פרסום לשום צד שלישי ללא תשלום לשימוש אישי בלבד לשימוש בהתאם לתנאי רישיון זה. אם אתה מפיץ עותקים של הפרסומים לשום צד שלישי, אתה חייב לשמור על כל הודעות ייחוס המופיעות עותקים כאלה, ואתה חייב לספק הצד השלישי עם עותק מלא של הרישיון המוגבל הקבוע בסעיף זה 1 של תנאי שימוש אלה, לרבות הגבלות על הפצה לא מורשית.


והנה המקור:
Limited License: The Society for the Preservation of Hebrew Books hereby grants you a limited, nonexclusive right and license, solely for your personal use, to use the Site view, download, and print the Publications, subject to the following restrictions:
(a) No commercial use: a Publication may be used for personal use (including educational use) and not for any commercial purpose;
(b) No resale: you may not sell a copy of any Publication (or bundle any Publication with any other product that is sold for a fee), and you may not charge any fee for the use of any Publication; and
(c) Local Law: you may not use any Publication in violation of applicable law.
Subject to applicable law, you may distribute print or electronic copies of any Publication to any third party free of charge for personal use only and for use in accordance with the terms of this license. If you distribute copies of the Publications to any third party, you must retain any attribution notices that appear in such copies, and you must provide the third party with a complete copy of the limited license set out in this Paragraph 1 of these Terms of Use, including the restrictions on further distribution.

יאיר
הודעות: 10739
הצטרף: א' מאי 23, 2010 11:54 pm

Re: דיסק קשיח היברובוקס

הודעהעל ידי יאיר » ד' ספטמבר 07, 2016 10:27 pm

אז מה הסתירה?

מותר להעתיק לעצמו או לאחרים אך אסוא לגבות על כך כסף ומי שמוכר דיסקשיח של זה, הריהו גנב.

מעט דבש
הודעות: 4063
הצטרף: ד' אפריל 04, 2012 1:17 pm

Re: דיסק קשיח היברובוקס

הודעהעל ידי מעט דבש » ד' ספטמבר 07, 2016 10:31 pm

זאת בדיוק התכוונתי לשאול, האם פרשנות זו נכונה, או שיש למישהו מידע אחר שיציג אחרת את הדברים.


חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”



מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 233 אורחים