האברבנאל (שמיני) שואל מדוע בימי המילואים הקריבו הכהנים חטאת, עולה ושלמים, ואילו ביום השמיני רק עגל לחטאת ואיל לעולה, ולא הקריבו שלמים.
ומתרץ - "לפי שהשלמים היו מהם לאכול ולשבוע הכהנים והבעלים אחר הקטרת האימורים על המזבח, ואהרן בהיותו משמש כהונתו לא יאכל מהשלמים שהיה הוא מקריב משלו במה שהוא בעל ולא במה שהוא כהן, כי כל קרבן כהן כליל יהיה לא יאכל".
התירוץ באמת יפה מאד, בימי המילואים עוד לא היו אהרן ובניו כהנים ולכן אכלו מן השלמים, וביום השמיני חלו עליהם דיני כהונה ולכן לא היה טעם שיקריבו שלמים (וגם חטאתם נשרפה כולה, כיוון שהיא קרבן כהן).
הכל טוב ויפה, אבל מנין לארבנאל חידוש הדין הזה, שלא כהלכה, שקרבן כהן (ולא רק מנחת כהן) כליל יהיה?