אבקש את עזרת הת"ח
האם יש מקור כלשהו בחז"ל או ראשונים / אחרונים /קבלה. שהתעניות צריכות להיות -שני חמישי שני- בדוקא או אפילו -חמישי שני חמישי-
פי האתון כתב:אבקש את עזרת הת"ח
האם יש מקור כלשהו בחז"ל או ראשונים / אחרונים /קבלה. שהתעניות צריכות להיות -שני חמישי שני- בדוקא או אפילו -חמישי שני חמישי-
מי שנדר להתענות שני, חמישי ושני, מותר לו להחליף ולהתענות חמישי, שני וחמישי אבל לא ימים אחרים כי מסתמא היתה כוונתו להם מפני שהם יומי דדינא.
עזריאל ברגר כתב:פי האתון כתב:אבקש את עזרת הת"ח
האם יש מקור כלשהו בחז"ל או ראשונים / אחרונים /קבלה. שהתעניות צריכות להיות -שני חמישי שני- בדוקא או אפילו -חמישי שני חמישי-
ספר קטן יש לי, וקיצור שו"ע שמו, ושם איתא (קכז סעיף יג):מי שנדר להתענות שני, חמישי ושני, מותר לו להחליף ולהתענות חמישי, שני וחמישי אבל לא ימים אחרים כי מסתמא היתה כוונתו להם מפני שהם יומי דדינא.
פי האתון כתב:עזריאל ברגר כתב:פי האתון כתב:אבקש את עזרת הת"ח
האם יש מקור כלשהו בחז"ל או ראשונים / אחרונים /קבלה. שהתעניות צריכות להיות -שני חמישי שני- בדוקא או אפילו -חמישי שני חמישי-
ספר קטן יש לי, וקיצור שו"ע שמו, ושם איתא (קכז סעיף יג):מי שנדר להתענות שני, חמישי ושני, מותר לו להחליף ולהתענות חמישי, שני וחמישי אבל לא ימים אחרים כי מסתמא היתה כוונתו להם מפני שהם יומי דדינא.
יש"כ, בדיוק מה שחיפשתי.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 130 אורחים