ישנם רבים שממשיכים את מנהגי האבלות לאחר ל"ג בעומר, לכאורה זה כדי להחמיר את השיטות האחרות, במ"ב כתב שכיון שעושה זאת משום ספק אינו כסיל בחושך הולך,
רציתי לברר בזה כמה פרטים,
א. מה הטעם להחמיר במנהג כאילו היה דאורייתא שספיקו לחומרא,
ב. מה המנהג המקובל בזמנינו ובמקומותינו, [כוונתי לציבור שנוהג להחמיר בהלכות]
ג. ראיתי שיש נוהגים להחמיר מפסח עד ג' ימי הגבלה, וכוונתם להרויח בזה גם את המנהג של מפסח ועד ל"ג וגם את המנהג של ר"ח אייר עד ג' סיון, אבל נראה שהמנהג מר"ח אייר הוא לא מפני שאלו הימים שמתו אלא שהייתה קבלה שמתו ל"ג ימים בין פסח לעצרת, ובחרו מאיזה טעם [אולי כדי לא לנהוג אבלות בניסן] לנהוג אבלות בל"ג ימים אלו, וא"כ מי שכבר נהג אבלות מפסח ועד ל"ג בעומר אין טעם להמשיך עד ג' סיון, אלא אם ימשיך עד שבועות שאז ירויח את השיטה שמתו רק בימים שאומרים תחנון וזה מגיע עד שבועות.
יכול להיות שכבר דנו בזה בפורום, א"כ אשמח לקישור.