עשוי לנחת כתב:ישראל, יישר כח על החוברת
היכן השגת אותה?
היכן זה פורסם?
שיבר כתב:תודה, אבל זה לא מגיע לרמת הכתיבה של 'עלה לתרופה' (המאמר בעמ' הראשון שלו), שמתוך האישים הידועים לי בברסלב אין לחשוב אלא בר' ארז משה דורון שהוא הכותב.
שיבר כתב:תודה, אבל זה לא מגיע לרמת הכתיבה של 'עלה לתרופה' (המאמר בעמ' הראשון שלו), שמתוך האישים הידועים לי בברסלב אין לחשוב אלא בר' ארז משה דורון שהוא הכותב.
נוטר הכרמים כתב:כמובן שישנם דברים טובים ומועילים בקונט' זה, כגון התיאור החי, העצוב והמדכא, של מצבינו בעבודת ה', והצורך ב'חיזוק' מהמסד ועד הטפחות, אבל אין קץ לדברי הגוזמא והעובדות הבלתי מדויקות בו. למשל, מסופר כי החזו"א אמר להגרמ"מ שולזינגר ללמוד ספר משיבת נפש, בו בזמן שהוא לא זכה לראות את החזו"א... המעשה עם הגר"ח שמואלביץ כבר נידון היום באשכול אחר. העובדות בסטייפלער נשמעות מופרכות לגמרי, וכן ע"ז הדרך.
אדג כתב:סתם שאלה: מי קבע שר"נ הוא התרופה למחלות דורנו? אולי ר' צדוק הכהן? אולי חב"ד? ועוד יש להקשות, דמצינו גם אצל ברסלב נושרים וכו', וא"כ מוכח (ע"פ שיטת הוכחתו שהמוסר והחסידות אינם טובים דיים) שאף ברסלב אינה הפתרון לדורנו!
אדג כתב:למה? הנה בא הקונטרס הנ"ל ובעקיפין הסביר היטב.
סתם שאלה: מי קבע שר"נ הוא התרופה למחלות דורנו? אולי ר' צדוק הכהן? אולי חב"ד? ועוד יש להקשות, דמצינו גם אצל ברסלב נושרים וכו', וא"כ מוכח (ע"פ שיטת הוכחתו שהמוסר והחסידות אינם טובים דיים) שאף ברסלב אינה הפתרון לדורנו!
את התירוץ כבר אמרה התורה: "כי קרוב אליך הדבר מאוד בפיך ובלבבך לעשותו", כלומר, כל הדרכים מובילות לבית א-ל, הן המוסר והן החסידות לענפיה. השאלה אם רוצים לילך ולעובדו בלבב שלם או שמחפשים מנוחה וגשמיות. אך המחפש לעבוד את קונו, ימצאהו בכל מקום ובכל דרך, ולא רק באומן.
מציץ כתב:בקונטרס הנ"ל אגרת לבן דורנו ראיתי שהביא שבח"ח היה עורך התבודדות במשך 2.5 -4 שעות, האם יש מקור מוסמך לזה ?
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 131 אורחים