בחומשים בפסוק 'וילך ראובן', הדפיסו את שתי מערכות הטעמים יחד, ורק בהערה ציינו (בחלק מהחומשים) את החלוקה של שתי מערכות הטעמים.
וכיוצא בזה היה בעבר גם בעשרת הדברות, שבכתבי היד ובדפוסים הקדומים מופיעים שתי המערכות יחד, ובעל 'אור תורה' הוא זה שלראשונה הדפיס את הדברות פעמיים, בשתי מערכות טעמים, ובעקבותיו הלכו כן הדפוסים, שהדפיסו בתוך החומש את הטעם התחתון, ובסוף החומש את הטעם העליון (ראה
'תורת הקורא - מאמר עשרת הדברות').
אבל במעשה ראובן, עד היום בדפוסים לא הופרדו הטעמים בתוך החומש, וכך מודפס:
- וילך ראובן - טעמי המקרא.PNG (18.6 KiB) נצפה 3044 פעמים
אמנם למרות שהדפיסו את שתי מערכות הטעמים יחד, אך משום מה סימון הנקודותיים המסמן סוף פסוק הושמט אחרי המילה 'ישראל', למרות שיש שם סימון סוף פסוק של מתג, המסמן סוף פסוק לפי הטעם התחתון.
וכנראה לא סומנו נקודותיים, כיון שייראה מוזר שיש נקודותיים ואין אחריו סימון של מספור הפסוק (מספור הפסוקים הוא לפי הטעם העליון).