אביגדור כתב:זקנינו היקר, אתה ממש מצחיק.
אומרים לך כלל בכל התנ"ך שמובא בכל ספרי הדקדוק ואתה מנסה לטעון בכח שאין סדר ואין כזה כלל?
אכן, צריך לדעת שהבסיס לכל כללי הדקדוק שלנו הוא המקרא. דהיינו כללי הדקדוק הם בעצם "סיכום" של כל המקרא. ואין שום כלל שבא מסברא או בגלל טעם כל שהוא, בלי שיהיה לו דוגמא במקרא.
וכשמביטים בכל המקרא עם טעמיו, רואים תמונה ברורה לגמרי שאחרי כל טעם מפסיק יש דגש. אפי' המפסיקים של ה"עצירות" כפי שכינה אותם הרב הכהן.
ומומלץ ללמוד ספרים שמסבירים את טעמי המקרא באופן בסיסי כמו הספר של הרב וויינפלד (מהוצאת אשכול).
ואח"כ להתקדם ל"פיסוק טעמים שבמקרא" - ברויאר, ששם מופיעים ניתוחים ברורים ומאירי עינים על כל תפקידיהם של טעמי המקרא לסוגיהם ומיניהם.