בנוסח העבודה של אתה כוננתה, בסדר וידוי השני של הפר כשהכה"ג מתוודה 'חטאתי עויתי ופשעתי אני וביתי, ובני אהרן עם קדושיך, כפר נא וכו'' מסיים הפייטן 'ואתה בטובך מעורר רחמיך, וסולח לשבט משרתיך' - היינו שבוודאי הקב"ה נענה לתפלת הכה"ג ומכפר להכהנים שהם שבט משרתיך.
ומצאתי שהגאון בעל קרן אורה בחידושיו עמ"ס הוריות ו' מתקשה על הנוסח, דהלא לזה אומר הכה"ג 'ובני אהרן עם קדושיך' שהוידוי הוא רק על הכהנים ולא על כל שבט לוי, ואם כן למה נקט הפייטן 'שבט משרתיך' דנראה שמכפר על כל שבט לוי, ומסיים 'וכעת לא ראיתי מי שהעיר בזה'.
האם אכן יש בזה כדי להקשות על פיוט? בודאי ששבט משרתיך עשה הפייטן כשימוש וכינוי להכהנים, שהם משרתי השם.