כדכד כתב:אני משער השערה שהיא מלשון שיעור כזית ושיעור רביעית וכדומה, שהאומר שיעור משער מתחילה את כמות הזמן שיקח לו להעביר את השיעור הזה
אבא יודן כתב:כדכד כתב:אני משער השערה שהיא מלשון שיעור כזית ושיעור רביעית וכדומה, שהאומר שיעור משער מתחילה את כמות הזמן שיקח לו להעביר את השיעור הזה
אם כך, המגיד שיעור שלי, לא הולם את שמו.
מיני ומינך כתב:[quo
[ואין לנו שיעור, רק התורה הזאת]
מיני ומינך כתב:אבא יודן כתב:כדכד כתב:אני משער השערה שהיא מלשון שיעור כזית ושיעור רביעית וכדומה, שהאומר שיעור משער מתחילה את כמות הזמן שיקח לו להעביר את השיעור הזה
אם כך, המגיד שיעור שלי, לא הולם את שמו.
כדכד כתב:מיני ומינך כתב:אבא יודן כתב:כדכד כתב:אני משער השערה שהיא מלשון שיעור כזית ושיעור רביעית וכדומה, שהאומר שיעור משער מתחילה את כמות הזמן שיקח לו להעביר את השיעור הזה
אם כך, המגיד שיעור שלי, לא הולם את שמו.
אלו דברים שאין להם שיעור... ותלמוד תורה.
הכוונה שאין להם שיעור למטה ולא שאין להם שיעור למעלה
כדכד כתב:אלו דברים שאין להם שיעור... ותלמוד תורה.
הכוונה שאין להם שיעור למטה ולא שאין להם שיעור למעלה
כדכד כתב:האות ע' בל' עברי (ולא באידיש) אינה משמשת כאם קריאה ואין שום טעם להכניסה במלה שאינה מאותיות השורש שלה ולכן ברור שאין שרשה שור שיר או שאר כי אם שער.
אבא יודן כתב:כדכד כתב:האות ע' בל' עברי (ולא באידיש) אינה משמשת כאם קריאה ואין שום טעם להכניסה במלה שאינה מאותיות השורש שלה ולכן ברור שאין שרשה שור שיר או שאר כי אם שער.
אבל אולי השתרבבה העין, מאיזה הגייה עמוקה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 10 אורחים