והדין עמו, לפי שבית השימוש (וה"ה כף ולמד) לפני שם המתחיל בעין קמוצה ובלתי מוטעמת נקודה בסגול גם בשם סתמי, כמו 'וָאֶתְמַשֵּׁל כֶּעָפָר וָאֵפֶר', וממילא אין להבין מסִגלוּת הבית של 'וכסהו בֶּעפר' כי עפר ידוע במשמע.איש ימיני כתב:התבואות שור כתב שאינו יודע כיצד משמע כך.
דרומי כתב:כמדומה שיש טעות בכותרת האשכול, וצריך להיות "כיסוי דם" - ולא "הדם" בה"א הידיעה
איש ימיני כתב:יש"כ.
אך אולי יוכל אי מי להסביר את דברי הפרי מגדים בפרטות? על איזה אות גרונית הוא מדבר במילה "בשמים"?
איש ימיני כתב:יש"כ.
אך אולי יוכל אי מי להסביר את דברי הפרי מגדים בפרטות? על איזה אות גרונית הוא מדבר במילה "בשמים"?
כדכד כתב:"ושבו בְּעָרֵיכֶם אשר תפשתם"?
ביקורת תהיה כתב:בית השימוש (וה"ה כף ולמד) לפני שם המתחיל בעין קמוצה ובלתי מוטעמת נקודה בסגול גם בשם סתמי, כמו 'וָאֶתְמַשֵּׁל כֶּעָפָר וָאֵפֶר'
אם כך, דברים שאמרתי - טעות הם בידי.במסתרים כתב:עצמים מפורסמים, כאשר באים עם כל"ב הם מנוקדים כידועים - באש במים וכו'.
במסתרים כתב:כדכד כתב:"ושבו בְּעָרֵיכֶם אשר תפשתם"?
אינו ענין לכאן. שם עצם שבא עם כינוי לא תבוא בו ה' הידיעה [בדרך כלל] ולא נקודתה כשנשמטת.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 180 אורחים