מפרשי האוצר
חיפוש גוגל בפורום:

.מכון י.נ.ר

דיונים ועניינים בענייני השקפה, מצוות מתחדשות, ארץ ציון וירושלים.
לפי פשוטו
הודעות: 119
הצטרף: ד' אוגוסט 22, 2018 1:51 pm

Re: .מכון י.נ.ר

הודעהעל ידי לפי פשוטו » ו' יוני 21, 2019 3:53 pm

עובר ושב כתב:
עמקן כתב:
לפי פשוטו כתב:שיח משונה!
על המכתב חתום בית דינו של הגר''נ קרליץ והרבנים סילמן ורוזנברג ,שאינם חשודים בהוצאת ש''ר ללא בדיקה.

ברוך הבא להפורום. יש לנו כאן הזויים, שכל מה שאינו תואם להשקפתם הליברלי בחזקת מזוייף ומעסקנים בעלי איטנרסטים. ואין דרך בעולם להפריך את דבריהם. גם אם תביא הרבנים בעצמם בבשר ודם שיאשרו את זה בפיהם, יתעקשו שהם כפילים.


לך הרי אין השקפה ליברלית ואתה אדם מעמיק ועמקן, להבדיל מכל התועים והמשכילים רח"ל והשקפותיהם הליברליות, שתומכים בכל דבר שבעלי הפשקווילים החליטו לצאת נגדו.

אולי תסביר לכולנו מה הנקודה שעליה יצא הקצף, ובמה חטאו ארגון ינ"ר? עד כה לא ראיתי כלום, ואין אפילו טענה אחת שאפשר לדון בה לכאן או לכאן. אולי אתה יודע? הרי יש לך רוח הקודש להבדיל בין פשקוויל לפשקוויל, ונהפוך הוא, הרבנים זצ"ל ושליט"א שתמכו בינ"ר בפועל, אתה טוען שחתימותיהם מזוייפות, והפשקוויל שיצא נגדם אתה טוען שהוא אמיתי...

האמת היא שיש אנשים בינינו שהם רשעים ומחפשים להזיק עד כמה שאפשר, לכל מי שרק אפשר להזיק, ובאים בעלילה על כל מי שלא מוצא חן בעיניהם, ועליהם באמת אפשר לומר את מה שכתבת, שגם אם יבואו הרבנים בעצמם ויזעקו בקול ניחר שחתימתם וכתב ידם הוא זיוף גמור (כפי שקרה עם הגרמ"י לפקוביץ שזעק על כתב ידו וחתימתו שנכתבו על כרוז אחר לגמרי עם מטרה אחרת, וזייפו את הכרוז לאחר שהחתימו אותו ורימו אותו) לא יעזור מאומה, וימשיכו להפיץ את הפשקוויל בכל עוז.

אגב, רק לאחרונה התפרסם מכתב תמיכה של עשרות גדולי הדור מכל החוגים והעדות בפעילותם של ארגון הידברות, וזאת במענה לפשקוויל שפורסם נגדם עם חתימתם של כמה רבנים. אולי גם במקרה זה תואיל להכריע מה מזוייף ומה לא, בהתאם להשקפתך הלא ליברלית, שאתר שידוכים נקי וטהור שזכה לחתן אלפי זוגות בקדושה הוא חורבן היהדות, וערוץ טלויזיה שהצליח לעשות מהפכה תורנית בציבור היהודי הוא גזירת שמד על הציבור החרדי (שכידוע אף חרדי נורמלי לא מחזיק טלויזיה בביתו).

בית דינו של הגר''נ קרליץ אינם רבנים עם חצר ובית והם נגישים לכל אחד ואינם חשודים בפירסום פשקאווילים על שמועות בעלמא,והם גם לא חשודים בקיצוניות יתר.
הרב סילמן עוסק בעניינים הרגישים ביותר בציבור החרדי. זה שבעלי אינטרסים בחרו לפזר פשקאווילים לא משנה את העובדות!

עובר ושב
הודעות: 2540
הצטרף: א' אפריל 01, 2018 1:05 am

Re: .מכון י.נ.ר

הודעהעל ידי עובר ושב » ו' יוני 21, 2019 6:39 pm

אני חושב שיתכן בהחלט שמאן דהו יכתוב פשקוויל בשמם. אתה סבור שזה לא מציאותי? אם זייפו חתימות של אחרים, כמו בד"ץ העדה, מה מיוחד בחתימות של הבי"ד הזה שאינן ניתנות לזיוף?

אם הפשקוויל מזוייף, אז אין טעם להכביר מילים על כך שהבי"ד של הגרנ"ק לא חשוד על קיצוניות יתר וכו'.


חזור אל “אספקלריא”



מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 40 אורחים