אוהב עמו כתב:כעת לא נותר אלא לברר איזה סגולה הועילה האם שיירי פתילות של חנוכה או עלה של ערבה.
אוצר החכמה כתב:מז"ט יזכו להקים בית נאמן בישראל מלא ברכת ה' ולראות בנים ובני בנים עוסקים בתורה מתוך הרווחה ונחת.
נוטר הכרמים כתב:אגב, מה מקור המליצה 'גדיא יאי', הרי בסו"פ מקום שנהגו זה מתפרש כפשוטו על גדי טוב?
קמצן_קדוש כתב:יישר כח לכולכם!
ובמיוחד למר עקביה על ברכותיו הנלבבות!אוהב עמו כתב:כעת לא נותר אלא לברר איזה סגולה הועילה האם שיירי פתילות של חנוכה או עלה של ערבה.
נראה לי הפתילה... :)
קראקובער כתב:נוטר הכרמים כתב:אגב, מה מקור המליצה 'גדיא יאי', הרי בסו"פ מקום שנהגו זה מתפרש כפשוטו על גדי טוב?
ברכה לזוג שלא יקפידו זע"ז בדברים טרויאלים כמו במלך ומלכה בסוגיה שם.
נוטר הכרמים כתב:אגב, מה מקור המליצה 'גדיא יאי', הרי בסו"פ מקום שנהגו זה מתפרש כפשוטו על גדי טוב?
שבענו מטובך כתב:נוטר הכרמים כתב:אגב, מה מקור המליצה 'גדיא יאי', הרי בסו"פ מקום שנהגו זה מתפרש כפשוטו על גדי טוב?
'בא גד' פירושו בא מזל טוב. על כן כותבים במליצה 'גדיא יאי'. ופשוט.
עזריאל ברגר כתב:שבענו מטובך כתב:נוטר הכרמים כתב:אגב, מה מקור המליצה 'גדיא יאי', הרי בסו"פ מקום שנהגו זה מתפרש כפשוטו על גדי טוב?
'בא גד' פירושו בא מזל טוב. על כן כותבים במליצה 'גדיא יאי'. ופשוט.
אם כן הול"ל גדא יאי.
ועכ"פ שיהי' מזל טוב לידידנו, ויזכה לבנות בנין עדי עד וכו'.
עזריאל ברגר כתב:שבענו מטובך כתב:נוטר הכרמים כתב:אגב, מה מקור המליצה 'גדיא יאי', הרי בסו"פ מקום שנהגו זה מתפרש כפשוטו על גדי טוב?
'בא גד' פירושו בא מזל טוב. על כן כותבים במליצה 'גדיא יאי'. ופשוט.
אם כן הול"ל גדא יאי.
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 104 אורחים