יוסף חיים אוהב ציון כתב:https://rce.eu.com/wp-content/uploads/2019/07/Kesher_88-1.pdf
לפי הטעמים האמורים כאן נ"ל שצריך מעומד.
עזריאל ברגר כתב:יוסף חיים אוהב ציון כתב:https://rce.eu.com/wp-content/uploads/2019/07/Kesher_88-1.pdf
לפי הטעמים האמורים כאן נ"ל שצריך מעומד.
לפי כמעט כל הטעמים - נראה שא"צ!
אבל ראיתי באיזה ספר בהלכות תפילין, שיש לכרוך את הרצועות על האצבע בעמידה משום שכריכתם דומה לנתינת טבעת הקידושין שנעשית בעמידה.
יוסף חיים אוהב ציון כתב:אם השכינה נמצאת החתן לא צריך לעמוד?
יוסף חיים אוהב ציון כתב:עזריאל ברגר כתב:יוסף חיים אוהב ציון כתב:https://rce.eu.com/wp-content/uploads/2019/07/Kesher_88-1.pdf
לפי הטעמים האמורים כאן נ"ל שצריך מעומד.
לפי כמעט כל הטעמים - נראה שא"צ!
אבל ראיתי באיזה ספר בהלכות תפילין, שיש לכרוך את הרצועות על האצבע בעמידה משום שכריכתם דומה לנתינת טבעת הקידושין שנעשית בעמידה.
הס' הוא עולת יצחק רצאבי?
עזריאל ברגר כתב:יוסף חיים אוהב ציון כתב:https://rce.eu.com/wp-content/uploads/2019/07/Kesher_88-1.pdf
לפי הטעמים האמורים כאן נ"ל שצריך מעומד.
לפי כמעט כל הטעמים - נראה שא"צ!
אבל ראיתי באיזה ספר בהלכות תפילין, שיש לכרוך את הרצועות על האצבע בעמידה משום שכריכתם דומה לנתינת טבעת הקידושין שנעשית בעמידה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 29 אורחים