עובר ושב כתב:שבת שבע ברכותסעודות שבת: את הסעודות יערכו בבית המחותן. (וכשאין אפשרות טכנית בבית או כשהדבר קשה מאד, ניתן לשכור אולם קטן וזול). ניתן להזמין את הורי החתן עם בני ביתם (ללא צאצאיהם הנשואים). במקום הצורך אפשר להזמין 3-2 מחברי החתן לסעודה. וניתן להוסיף מספר אורחים מצד משפחת הכלה, אך להשתדל שעל ידי הזמנתם לא יצטרכו להעביר את הסעודות לאולם.
לבי במערב כתב:כנראה, שמנהגם לחוג שבת ה'שבע ברכות' במקום משפחת הכלה, ולפיכך אין בכך מן ההוצאה היתרה.
צביב כתב:בהרבה חתונות בשנים קודמות,
בתלילת החופה היה מנין או שנים בגברים.
בסעודה היו עשרים או ארבעים איש בגברים
בריקודים השתתפו עשרים או שלושים איש.
( מדובר על כל הסעודה ןכל הריקודים, במשפחות גדולות)
אבני גזית כתב:צביב כתב:בהרבה חתונות בשנים קודמות,
בתלילת החופה היה מנין או שנים בגברים.
בסעודה היו עשרים או ארבעים איש בגברים
בריקודים השתתפו עשרים או שלושים איש.
( מדובר על כל הסעודה ןכל הריקודים, במשפחות גדולות)
מתי והיכן היו חתונות כאלה?
אבני גזית כתב:במתווה החדש הכיוון הוא מאה איש בסעודה ואחר כך 100 - 200 איש בריקודים.
גם ה'מחמירים' לא מדברים על המספרים האלה. חתונה היא לא אזכרה.
חיימשה כתב:אבני גזית כתב:במתווה החדש הכיוון הוא מאה איש בסעודה ואחר כך 100 - 200 איש בריקודים.
גם ה'מחמירים' לא מדברים על המספרים האלה. חתונה היא לא אזכרה.
כל מה שייעשה באופן מושכל ומתואם בין כל החוגים והגילאים , באיזון ולא בקיצוניות, יש לו אולי סיכוי להתקיים.
כל ניסיון לכפות מתווה דרסטי נידון לכישלון מהיר ומהדהד, וכבר אחז''ל תפסת מועט תפסת.
אבני גזית כתב:חיימשה כתב:אבני גזית כתב:במתווה החדש הכיוון הוא מאה איש בסעודה ואחר כך 100 - 200 איש בריקודים.
גם ה'מחמירים' לא מדברים על המספרים האלה. חתונה היא לא אזכרה.
כל מה שייעשה באופן מושכל ומתואם בין כל החוגים והגילאים , באיזון ולא בקיצוניות, יש לו אולי סיכוי להתקיים.
כל ניסיון לכפות מתווה דרסטי נידון לכישלון מהיר ומהדהד, וכבר אחז''ל תפסת מועט תפסת.
מאה חמישים איש בסעודה זה דרסטי?
השאלון שמולא על ידי עשרת אלפים בתי אב בצורה אנונימית משקף רצון גם לפחות מזה.
שים לב שאין מדובר במשמחים ובריקודים לאחר הסעודה.
אבני גזית כתב:חיימשה כתב:אבני גזית כתב:כל ניסיון לכפות מתווה דרסטי נידון לכישלון מהיר ומהדהד, וכבר אחז''ל תפסת מועט תפסת.
מאה חמישים איש בסעודה זה דרסטי?
השאלון שמולא על ידי עשרת אלפים בתי אב בצורה אנונימית משקף רצון גם לפחות מזה.
שים לב שאין מדובר במשמחים ובריקודים לאחר הסעודה.
אבני גזית כתב:צביב כתב:בהרבה חתונות בשנים קודמות,
בתלילת החופה היה מנין או שנים בגברים.
בסעודה היו עשרים או ארבעים איש בגברים
בריקודים השתתפו עשרים או שלושים איש.
( מדובר על כל הסעודה ןכל הריקודים, במשפחות גדולות)
מתי והיכן היו חתונות כאלה?
יונת אלם כתב:כמובן שכולם מחכים ל"נחשון" שיעשה חתונה כזו ויראה שזה לא סוף העולם... שמעתי שבשבוע הבא יש חתונה כזו בירושלים לנכדת אחד מנכבדי ראשי הישיבות שליט"א.
בהזמנה שנשלחה רק בדוא"ל צויינו כתובות דוא"ל לברך את החתן והכלה ללא חובת הגעה.
הלוואי ויצליח המיזם הזה וישבור את הטירוף שקורה בשנים האחרונות בתחרות חברתית מי יזמין יותר ומי ישלם מאות ש"ח על בקבוקי אלכוהול שמאות בחורי חמד יריקו לגרונם כאחת המסבאות. ד' ישמרנו מהם ומהמונם.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 76 אורחים