ארזא דבי רב כתב:בתוס' [בד"ה והמהדרין מן המהדרין] כתבו וז"ל נראה דב"ש וב"ה לא קיימי אלא אנר איש וביתו שכן יש יותר הידור דאיכא היכרא כשמוסיף והולך או מחסר שהוא כנגד ימים הנכנסים או היוצאים אבל אם עושה נר לכל אחד אפי' יוסיף מכאן ואילך ליכא היכרא שיסברו שכך יש בני אדם בבית, עכ"ל, ולכא"ו אכתי יקשה דכל מדליק אין הוכחה מהדלקתו שמקיים מהדרין מן המהדרין כיון דביום השני והילך יסברו שמספר הנרות כמנין בני הבית והם מקיימים רק המהדרין בלבד וצ"ע,
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 6 אורחים