ובתרגום יונתן בן עוזיאל: ו
בוסמיא לפיטומא דמשח רבותא ולפיטומא דקטורת בוסמיא.
ונראה לבאר לפי דברי אדונינו הגר"א בפירושו לשה"ש לבאר ענין הבשמים דהכא, דהנה בתורה לא כתיב בפרשת הקטורת אלא ארבעה מינים, נטף ושחלת וחלבנה סמים ולבונה זכה. וחז"ל הוסיפו בזה עוד שבעה. והביאור בזה, דבאמת ישנם שני חלקים בסממני הקטורת, סמים זהו עצם הסם, שזהו גופא הדבר המתוקן, ואלו הן הארבעה סמים המפורשים בתורה, וישנם בשמים שזה פיטום הקטורת - הדבר שנותנים לריח ולתבל, והן השבעה שהוסיפו.
ולפי"ז ביאר לישנא דקרא הכא: ובשמים לשמן המשחה, היינו שתעשה מן הבשמים שמן המשחה, ואותן הבשמים תתן לקטורת הסמים, יעו"ש. ולפי"ז מבואר מה שהוסיף יוב"ע דהבשמים הם לפיטומא דמשח רבותא וקטורת בוסמיא, ודוק. (ובעיקר הרעיון וחלוקה זו, ראה במשך חכמה כאן שנתכוין לזה מדעתו).
אולם בדברי הראשונים כאן נראה לא כן, ראה ברמב"ן על אתר שהביא דעות בזה, שיש שפירשו שמביא סמים לקטרת הסמים, והראב"ע פירש שהוא כאילו בהיפוך, ולקטרת יביאו סמים, יעו"ש.