שבט מוסר כתב:כך רווחת הדיעה.
האם יש מקור לזה?
האם זה צורך גשמי או רוחני?
יאיר כתב:שבט מוסר כתב:כך רווחת הדיעה.
האם יש מקור לזה?
האם זה צורך גשמי או רוחני?
ודאי רוחני. (וגם גשמי ע"ע עבודת פרך במצרים, כל' יש עבודות בית ו/או פרנסה המתאימות רק לגברים ולהיפך).
הגר"א כותב שהאיש בבחינת תורה שבכתב (יותר בבחינת 'דין' וכדומה 'מות יומת' חוכו' והאישה בבחינת תורה שבע"פ, למרות שאני מכיר בתים שזה הפוך) וצריך את שניהם לחינוך ילדים מוצלח וכידוע (ואפילו המחקרים של הגויים מבינים ומסכימים עם זה).
תוכן כתב:תורה שבכתב הוא חסד, ותורה שבעל פה הוא דין.
יאיר כתב:תוכן כתב:תורה שבכתב הוא חסד, ותורה שבעל פה הוא דין.
שוב כבודו טועה...
viewtopic.php?f=17&t=21316&p=209932&#p209660
viewtopic.php?f=17&t=21316&p=209932&#p209932
יאיר כתב:בסדר. אך למה כתבת כך? זה יכול להיראות כאילו באת "לחלוק" על הגר"א והאריז"ל...
[חוצמזה שכן טעית כי חסד אין פירושו רחמים וגבורה אין פירושה דין [ולכן אין סתירה בין בינהם לזהר] חסד וגבורה הם מהספירות משא"כ בדין ורחמים].
מה שנכון נכון כתב: http://www.otzar.org/wotzar/book.aspx?51979&page=PP0014
להיות שמדרך ההויה הטבעית
צריך שלא ישתוו הזכר והנקבה
ואם לא יהיו הפכיים בטבעם לא יולידו
שבע כתב:פרדס רמונים להרמ"ק (ח, יא) בתו"ד:להיות שמדרך ההויה הטבעית
צריך שלא ישתוו הזכר והנקבה
ואם לא יהיו הפכיים בטבעם לא יולידו
שבט מוסר כתב:כך רווחת הדיעה.
האם יש מקור לזה?
האם זה צורך גשמי או רוחני?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 14 אורחים