אוצר החכמה כתב:הכנת מאכל ומשתה ונעם מגדים כרוכים בפעולות שיש בהם חילול שבת כגון בישול לכן המעשה מיוחס ליום ששי והוא לשבת כמו טורחת כל מששה לשבת. אבל החלפת הבגדים מותרת שתיעשה גם בשבת עצמו ולכן נאמר שמחלפת בשבת (אפילו אם מחליף מעט קודם השבת לכבוד השבת).
אוצר החכמה כתב:הכנת מאכל ומשתה ונעם מגדים כרוכים בפעולות שיש בהם חילול שבת כגון בישול לכן המעשה מיוחס ליום ששי והוא לשבת כמו טורחת כל מששה לשבת. אבל החלפת הבגדים מותרת שתיעשה גם בשבת עצמו ולכן נאמר שמחלפת בשבת (אפילו אם מחליף מעט קודם השבת לכבוד השבת).
זקן ששכח כתב:אוצר החכמה כתב:הכנת מאכל ומשתה ונעם מגדים כרוכים בפעולות שיש בהם חילול שבת כגון בישול לכן המעשה מיוחס ליום ששי והוא לשבת כמו טורחת כל מששה לשבת. אבל החלפת הבגדים מותרת שתיעשה גם בשבת עצמו ולכן נאמר שמחלפת בשבת (אפילו אם מחליף מעט קודם השבת לכבוד השבת).
שווה בדיקה נוספת. הרי בהמשך נאמר 'הדלקת נר מדלקת בשבת'...
נוטר הכרמים כתב:ישנה אריכות דברים בזה בשיעורי הגר"ד בהגרי"מ פיינשטיין שליט"א על חג הסוכות
גימפעל כתב:חבל שהכותבים הנכבדים לא מעיינים בספר 'אוצר מפרשי ההושענות'.
שי אבי דוד כתב:נוטר הכרמים כתב:ישנה אריכות דברים בזה בשיעורי הגר"ד בהגרי"מ פיינשטיין שליט"א על חג הסוכות
איפה נמצא?
שי אבי דוד כתב:גימפעל כתב:חבל שהכותבים הנכבדים לא מעיינים בספר 'אוצר מפרשי ההושענות'.
חבל שאין לנו אותו
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים