לכאו' בזוג חילוני המוחזק בעבריינות דאורייתא, יחולו קידושין גם באיסוה"נ.
הנה ז"ל הריטב"א חולין ד:
"ומיהו כיון שאסור למכרו ולהחליפו מן התורה נמי הרי חשוב שאין לו דמים ואין לו תשלומים, שאין לנו להחזיקו שהיה עובר על התורה למכרו ולהחליפו".
ומשמע לכאו' דלגבי המוחזק בעבריינות יש לו דמים, ובאמת כלפי העבריין הרי כל איסור הנאה אינו מגרע את השיווי, אלא דאולי כלפי עצם מה שהאיסור מפקיע את השיווי לא איכפ"ל בעבריינותו, אבל הך שיווי דמכירה אינו נפקע אלא רק מכיון שאין לנו להחזיקו שהיה עובר על התורה למכרו ולהחליפו, וצ"ע.