מזה זמן שהתקשיתי בענייני וסתות
א. למה לא מקובל להחמיר שכל ב' הפלגות שוות הן וסת קבוע, וסת השבוע בדילוג וסירוג, ולדעת רב [שנפסק בשו"ע קפ"ט ס"ז שיש להחמיר כדבריו] וסת הדילוג נקבעת בג"פ, ולא מצאתי בפוסקי זמננו ובספרי הקיצורים [עד היכן שידי מגעת], מלבד בס' אבני ישפה להגרי"פ פיינהנדלר שכ' שמצוה לפרסם הדבר. דין זה תלוי במח' אחרונים, ודעת הפלתי והחו"ד והס"ט במקום א' [במקום אחר חזר בו, כמדומני בסקל"א] להחמיר בזה, ודעת הגר"ז והלחם ושמלה
ב. למה לא מקובל לרשום את תאריכי הראיות שלפני החתונה [ע"פ רוב אז מצוי הרבה יותר לקבוע, כי הראיות סדירות יותר, ואינה מעוברת או מניקה].