יעקב1 כתב:לפי שיטת הרע"א ומ"ב (המ"ב בסי' קפג כו) שאפשר לצאת מחבירו חצי ברכה, בנידון מזוזה שמסרה לבדיקה והחזירו לו בלילה שמנהג העולם לא לברך בהחזרתו אף שעבר זמן רב, ולא ברור לחלוטין שא"צ לברך שקובעו בשנית, האם אפשר להביא את חבירו ליד הדלת הוא יברך 'שהכל' על משהו והקובע המזוזה יצא ממנו רק את בא"י אלוקינו וכו' ויסיים לבד 'לקבוע מזוזה'. וג"כ יכוון שעל הצד שיש פה ברכה לבטלה הוא מכוון לא לצאת ממנו כלל. ועי"ז ירויח שבירך על קביעת המזוזה על הצד שטעון ברכה. אך לחזו"א לא הועיל כי לדעתו א"א לצאת חצי ברכה
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 310 אורחים