אבןטובה כתב:עיקר הראי' דאע"פ שיש לו ספק אם יהיה כך וכך מ"מ לא חשיב היסה"ד וה"נ יש לו צד שימצאנו ולכך לא חשיב היסה"ד
ועי' פסחים צז: קודם חצות לאו אבוד וחצות קבע ועי' תמורה כא. וה"נ קודם הטבילה לאו אבוד הוא דהטבילה קבע
והעיקר הוא דרך הלימוד הישר של גאליציה פולין
חשבונות רבים כתב:האזהרה שלא לשאול שאלות הלכתיות בפורום נכתבה על ידי המנהלים כו"כ פעמים. והטעם פשוט כי למרות שכותבים פה כמה ת"חים ישנם גם כאלה שלא, ותחת תחפושת הניק א"א להבדיל וכו' ואכמ"ל ודו"ק היטב כי נכון. ואע"ג שהמציאות הוא שאינך רוצה להתווכח על המציאות זהו המציאות אל נכון. וכבר נאמר החכם עיניו בראשו.
אכן בעוה"ר יש גם מורי הוראה שאינם בקיאים ולכן כתבתי שישאל מו"צ בקי ורגיל אך מ"מ אפילו מו"צ אלמוני הוא טוב מניק אלמוני.
אבןטובה כתב:לכבוד כדכד
עי' פי' הרא"ש נדרים כב: שכן דרך הרב להקפיד "על תלמידו" כשמטריח עליו
ולא שייך כאן מחאה
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 482 אורחים