עושה חדשות כתב:נפק"מ למעשה במכין תבשיל של אגוזים בר"ה עבור שבת, ואין בנמצא מי שיאכל אגוז בר"ה...
עושה חדשות כתב:נפק"מ למעשה במכין תבשיל של אגוזים בר"ה עבור שבת, ואין בנמצא מי שיאכל אגוז בר"ה...
יושב סתר כתב:האם להמבו' בביה"ל תקי"ח שעניין עירוב תבשילין הוא מפני שאולי יזדמנו לו אורחים, אם ימשיך המצב של איסור הזמנת אורחים יש מקום לדון על עירוב תבשילין לחג השבועות הקרב שיחול בערש"ק.
יש ממש בדבריי?
יושב סתר כתב:האם להמבו' בביה"ל תקי"ח שעניין עירוב תבשילין הוא מפני שאולי יזדמנו לו אורחים, אם ימשיך המצב של איסור הזמנת אורחים יש מקום לדון על עירוב תבשילין לחג השבועות הקרב שיחול בערש"ק.
יש ממש בדבריי?
בברכה המשולשת כתב:יושב סתר כתב:האם להמבו' בביה"ל תקי"ח שעניין עירוב תבשילין הוא מפני שאולי יזדמנו לו אורחים, אם ימשיך המצב של איסור הזמנת אורחים יש מקום לדון על עירוב תבשילין לחג השבועות הקרב שיחול בערש"ק.
יש ממש בדבריי?
הנושא נדון בקובץ התשובות של הגאון רבי הרשל שכטר שליט"א שהועלה לאשכול אחר.
הצעיר באלפי כתב:לא ראיתי מש''כ הרב שכטר, אך בזכרוני שיש פמ''ג מפורש שדן במקרא שמושל העיר אינו מרשה לאנשים ליכנס לעיר, וכתב שם דאעפ''כ אמרינן דיש סברת הואיל. וה''ה בנידו''ד כמובן
מן הדרום כתב:מחפש מ"מ האם אומרים זאת כשידוע שלא שכיחי אורחים חוץ מתוס' פסחים מ"ו, חכמת שלמה ביצה ב
לבי במערב כתב:הצעיר באלפי כתב:לא ראיתי מש''כ הרב שכטר, אך בזכרוני שיש פמ''ג מפורש שדן במקרא שמושל העיר אינו מרשה לאנשים ליכנס לעיר, וכתב שם דאעפ''כ אמרינן דיש סברת הואיל. וה''ה בנידו''ד כמובן
יעויין משב"ז סי' שצא ס"ק ג.
אפרים זלמן כתב:מתוך חו''ב הערות פסחים מ''ו ב'.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Majestic-12 [Bot] ו־ 249 אורחים