יומא ג, ב
איכא דאמרי אמר רבינא דנין עבודה תחלה מעבודה תחילה לאפוקי הני דלאו תחלה נינהו מאי תחלה אילימא תחלה בכהן גדול היינו קמייתא אלא עבודה תחלה במקום מעבודה תחלה במקום
ופירש רש"י :
רש"י מסכת יומא דף ג ע"ב
תחלה במקום - יום הכיפורים יש לו עבודה לפני לפנים, שביום הכיפורים הראשון היתה תחלה במקום שקודם לכן לא נכנס אדם שם לעבודה, ויום שמיני למלואים היתה עבודה תחלה במזבח החיצון, ואם בשביל ששימש משה כל שבעת ימי המלואים - אין קרויה עבודה אצל עבודת כהנים, שהוא בלבוש בגדי כהונה ושל משה בחלוק לבן, שלא הוכשר אלא לשעה.
וצ"ע איך יפרש הגר"א דברי הגמ'.
הרי בחייא אדם מבואר שאהרן נכנס מיד אחר הציווי בניסן, כמ"כ בסוף הפרשה "וַיַּעַשׂ כַּאֲשֶׁר צִוָּה יְיָ אֶת מֹשֶׁה".