האם זה רק כשעוסק במצוה גופא או גם כשעוסק במכשירי מצוה?
למשל, אחד עוסק בקצירת חיטים עבור מצת מצוה. ויבוא עני. יהיה פטור או לא?
אשמח לשמוע אם יש לכם ראיות לכאן או לכאן.
לענין פרוטה דרב יוסף? איפה הגמרא?
מתפעל כתב:יישר כח איסתרא על הגמרא סוכה. היה יכול אוצר להביא ראיה כבר מתחילת הברייתא: כותבי ספרים תפילין ומזוזות, הם ותגריהם פטורים מכל המצוות. למה הלכת אוצר עד התכלת?
מסתמא התכוון הביאור הלכה למה שכתב רש"י
"שלוחי מצוה אנן. שבאנו לשמוע הדרשה ולהקביל פני ריש גלותא":
רק פלא שדיבר על לפדות שבויים שזה לא מוזכר שם כלל.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 220 אורחים