האם מצינו שנשנתה משנה שהייתה נכונה לדרום או לצפון א"י בלבד?
אני מחפש אם קיימת דוגמה אחת נוספת לכה"פ המקבילה לדברי הירושלמי בנדרים (פ"ח ה"ד, דף כ"ז ע"ב) ע"פ פי' קהע"ד, שהמשנה בנדרים "עד הקציר עד שיתחילו העם לקצור קציר חטים אבל לא קציר של שעורים" נשנתה על פי הנוהג הגליל, והפסוק עד כלות קציר השעורים וקציר החטים נאמר על פי נוהג הדרום.
מסתימת הראשונים בש"ס לכאורה לא נראה שהיה חילוק כזה; האם אפשר לומר שהירושלמי חולק בזה על הבבלי?