שאלה פשוטה-
חז"ל דנו ופירטו במראות הדמים איזה צבע דם אסור ואיזה מותר.
האם שייך מציאות שאשה ראתה ראייה רגילה של 'מחזור' בהרגשה וכו' בשעת וסתה, והלכה לשאול את החכמים הבקיאים במראות הדמים, וטיהרו את כל הדם שראתה בכל ימי נדותה, כי כולו היה בצבע שאינו אסור, [השאלה היא כמובן על זמן חז"ל שהיו בקיאים בזה וקודם שגדרו לאסור את כל הנוטה וכו'], או שבודאי אין מציאות כזאת, ולא משכח"ל מראות טהורים אלא בראיה סתמית שאינה של וסת או אולי בתחילת הראייה או בסופה, אבל לא שיהיה לאשה ראיית מחזור שלמה ותהיה כולה במראה טהור.