אוסיף עוד ספק שיש לי זה כמה - האם שבע שבתות תמימות תיהיינה הם משפט אחד, דהיינו שיהיו ז' שבתות תמימות, או יש להפסיק אחר שבע שבתות, כלומר שתספור ז' שבתות, ואח''כ מזהיר שיהיו תמימות [אקוה שביארתי די מובן]
ולבי נוטה יותר לדרך הב' דאל''כ אין מבואר בפסוק כלל את מה יש לספור [שהרי מש''כ שבע שבתות לא בא אלא בלשון תקופה כלומר שתקופת הספירה יהיו ז' שבתות אבל אינו מבואר אם סופר הימים או השעות או השבועות והבן
וכמדומה דבזה תלוי הספק אם מצות מנין השבועות נלמד משבע שבתות [בפר' אמור] או משבעה שבועות [בפר' ראה] עי' מזה ברמב''ם סה''מ וספר היד וברש''י ר''ה ה.