התפללתי בשבת קדש זו - חוה"מ סוכות בבית כנסת מסויים, ונתעוררו כמה שאלות וארצה לשמוע דעת חו"ר את"ק הדין.
המנהג המקורי של ביהכנ"ס הוא לומר בשבת הושענות אחר מוסף (כמנהג לל"י הגר"א החזו"א ועוד) אך החזן פתח את ארון הקדש מיד עם גמר ההלל והתחיל לומר הושע נא למענך אלוקינו, אחד המתפללים ניסה להניא אותו ומיד ניגש לש"צ ולגבאי וטען (בצדק) שלא כך המנהג אך המתפללים כבר היסו אותו שהארון קדש כבר נפתח והמשיכו באמירת הושענות, ומשום כך הלה לא אמר הושענות עם הציבור אלא המתין אחר התפילה.
כמו כן מגילת קהלת לא הגיעה מביהכנ"ס הסמוך קודם קריה"ת ולכן התחילו קריה"ת ואז הגיעה המגילה, ומשום כך החליטו לקוראה אחר מוסף, ולכן מיד אחר קדיש תתקבל קודם אין כאלוקינו ועלינו וכו' קראו קהלת ולאחריה קדיש יתום ולאחר מכן אין כאלוקינו וכו'.