בתורת הבית הארוך בית א שער ג דף יז עמוד א
מדקאמרינן שצריך לבדוק אחריו שמא מאיני הוא אף שחיטתו פסולה מספק שמא שחיטת מאיני הוא וכיון דתנינן אינך כולהו במתניתין בהדי הא אף כולהו אסורות מספק.
טור יורה דעה סימן קנה:
והני מילי דבסתם מותר - בסתם עכו"ם, אבל מאי"ני, אפילו סתמא נמי אסור שודאי מזכיר שם אליל. ומאי"ני להתרפאות ממנו ע"י סם, דינו כשאר עכו"ם עובד אליל דעלמא לכל דבר.
ובשולחן ערוך אורח חיים הלכות תפילין סימן לט
ד' תפילין שכתבם אפיקורוס (פי' מאינ"י),
האם ידוע מנין ומהו הסיבה להפיכת הלשון 'מין' שאיתא בחז"ל
ללשון מאיני ?