וּבְי֨וֹם הֵרָא֥וֹת בּ֛וֹ בָּשָׂ֥ר חַ֖י יִטְמָֽא:
רש"י: וביום - מה תלמוד לומר, ללמד יש יום שאתה רואה בו ויש יום שאין אתה רואה בו, מכאן אמרו חתן נותנין לו כל שבעת ימי המשתה לו ולכסותו ולביתו, וכן ברגל נותנין לו כל ימי הרגל:
שמעתי פעם להקשות: למה צריך פסוק למעט חתן, הרי כל מצוה שיש הפסד ממון או כיוצ"ב מותר לדחותה עד שיתאפשר לקיימה ומהיכ"ת שייאסר להמתין לחתן וברגל את שבעת הימים?
כעת ראיתי ספר שמביא הערה זו בשם חזו"א נגעים, אולם לא מצאתיה שם, אשמח למ"מ. תודה.