עיין לשון רש״י כאן וברש״י זבחים טז. אין צריך לצאת כו׳
ויש לעיין, האם הכוונה שאינו צריך לצאת ,אבל אם רוצה, יכול לצאת. או דילמא הכוונה שאינו יכול לצאת, ולשון צריך לאו דוקא?
ביקורת תהיה כתב:ודאי שלשון רש"י דוקא, והרמב"ן מאריך בזה, וגם מביא את הסוגיא בריש פ"ב דזבחים.
ביקורת תהיה כתב:ודאי שלשון רש"י דוקא, והרמב"ן מאריך בזה, וגם מביא את הסוגיא בריש פ"ב דזבחים.
שמואל דוד כתב:ובאמת כבר מצינו במק״א שאינו צריך = אינו יכול דו״ק ותשכח.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 31 אורחים