בפרשת פקודי
ואת המצנפת שש ואת פארי המגבעת שש ואת מכנסי הבד שש משזר. ואת האבנט שש משזר ותכלת וארגמן ותולעת שני מעשה רוקם.
מה פירוש כאן שש משזר, ואיזה דין הוא בא להוסיף
שו"ר בתוספות הרא"ש יומא ע"א ע"ב שכתב: 'וחד שיהו שזורין. דממשזר לא נפיק אלא שהחוט עצמו יהא שזור והכא קאמר שיהו ששה חוטים שזורין יחד, וא"ת משזר למאי אתא כיון דכתיב דחוטן כפול ששה וכתיב נמי שיהיו כולן שזורין יחד, וי"ל דהו"א שיהא כל מין ומין כפול ששה בלא שזירה קמ"ל צריך שיהא כל חוט שזור בפני עצמו, ומשש דרשינן שיהא מאלו החוטין שזורין ששה, ומשש אחר ילפינן שיהו אלו החוטין שזורין יחד'.
מה הפירוש 'שהחוט עצמו יהא שזור'?