עמוד 1 מתוך 1

תמיכה בארה"ב???

פורסם: ה' אפריל 11, 2024 8:18 pm
על ידי חבצלת
אחרי העדכון האחרון נתקלתי בבעיה. כדרכי שלחתי הודעת טקסט אל דוד רבינוביץ, בידעי ומכירי, כי תוך דקות(!) הוא יתקשר אלי בחזרה ותיכף יתקן את הבעיה.

לצערי כי רב קבלתי בחזרה את ההודעה דלהבא:

לידיעתכם! בלית ברירה נאלצנו להפסיק לעבוד עם אוצר החכמה.

להמשך מכירות עדכונים ותמיכה טכנית בכל הנוגע לאוצר החכמה אפשר לפנות ישירות למשרדי אוצר החכמה בארץ ישראל 02-5866078.

דרך אגב !!! היינו מעריכים מאד כי בהזדמנות שיחתכם איתם לתאר את שביעות רצונכם מהשירות המסור והאדיב בכל לב ונפש שהייתם מקבלים דרכינו במרוצת השנים וחבל מאד על הפסקת שירות יעיל ולבבי זה שהיינו מקבלים דרך דוד רבינוביץ.

עלינו לציין כי עדיין ממשיכים אנו למכור ולתת תמיכה לאוצרות התורה, התקליטור התורני DBS, בר אילן, ארכיון היהודי, מתוק מדבש ועוד ועוד.

בכבוד רב
דוד רבינוביץ


חבל חבל מאוד מאוד מאוד! ההפסד הוא של משתמשי התוכנה! (ואין לי ספק שמומחיותו של ר' דוד הועילה וסייעה להתוכנה ולהמשתמשים בכל רחבי תבל, ולא בארה"ב בלבד!) האם אפשר לבטל רוע הגזירה?

זה אכן תואם את הודעת האימייל שנתקבל לפני חודש!
Dear valued customers,



We hope this message finds you well, and we wish you a happy Purim.



We would like to inform you that in the near future, we are planning to make changes to the support and upgrade process for the "Otzar HaHochma" software in the United States.



We will make every effort to ensure that the transition is as smooth as possible. During the transition period, there may be some delays in receiving updates and support, but we are working with all our strength to provide you with efficient, fast, and dedicated service within a short time.



Soon, we will update you with further details regarding the new support and communication channels that will be available to you. We thank you for your patience and look forward to providing you with the best service possible.



Sincerely,



The "Otzar HaHochma" team, Jerusalem


למעיישה, לעת עתה אין תמיכה בארה"ב כלל!!!


ואגב, אמש המתנתי בארה"ב עד לשעה 1:30 שעה מקומית 8:30 בבוקר שעון אר"י בתקוה שמישהו ירים את הטלפון לתמיכה, ואין קול ואין עונה (אודה, המוסיקה היתה יפה, מאיזו הקלטה היא?)

Re: תמיכה בארה"ב???

פורסם: ג' אפריל 16, 2024 3:23 am
על ידי בגולה
הודעה זו ראית?

קוד: בחר הכל

We would like to remind you of the recent update regarding our customer service operations.
Effective immediately, customer service and technical support are available at 845-316-0112 between 9 AM to 4 PM Eastern Time.
For assistance via email within the United States, please contact support@otzar.biz.


עדיין זקוק לתמיכה? אם כן תפנה אליי באישי

Re: תמיכה בארה"ב???

פורסם: ג' אפריל 16, 2024 4:12 am
על ידי בלום
יש לי גירסא 21, אבל כנראה לא אעשה עדכון לעת עתה לכאורה עד שיתנו תמיכה באידיש בארה"ב.

Re: תמיכה בארה"ב???

פורסם: ג' אפריל 16, 2024 5:50 am
על ידי אראל
בלום כתב:יש לי גירסא 21, אבל כנראה לא אעשה עדכון לעת עתה לכאורה עד שיתנו תמיכה באידיש בארה"ב.

גא"מ

Re: תמיכה בארה"ב???

פורסם: ג' אפריל 16, 2024 3:52 pm
על ידי הוד_והדר
חבצלת כתב:אחרי העדכון האחרון נתקלתי בבעיה. כדרכי שלחתי הודעת טקסט אל דוד רבינוביץ, בידעי ומכירי, כי תוך דקות(!) הוא יתקשר אלי בחזרה ותיכף יתקן את הבעיה.

לצערי כי רב קבלתי בחזרה את ההודעה דלהבא:

לידיעתכם! בלית ברירה נאלצנו להפסיק לעבוד עם אוצר החכמה.

להמשך מכירות עדכונים ותמיכה טכנית בכל הנוגע לאוצר החכמה אפשר לפנות ישירות למשרדי אוצר החכמה בארץ ישראל 02-5866078.

דרך אגב !!! היינו מעריכים מאד כי בהזדמנות שיחתכם איתם לתאר את שביעות רצונכם מהשירות המסור והאדיב בכל לב ונפש שהייתם מקבלים דרכינו במרוצת השנים וחבל מאד על הפסקת שירות יעיל ולבבי זה שהיינו מקבלים דרך דוד רבינוביץ.

עלינו לציין כי עדיין ממשיכים אנו למכור ולתת תמיכה לאוצרות התורה, התקליטור התורני DBS, בר אילן, ארכיון היהודי, מתוק מדבש ועוד ועוד.

בכבוד רב
דוד רבינוביץ


חבל חבל מאוד מאוד מאוד! ההפסד הוא של משתמשי התוכנה! (ואין לי ספק שמומחיותו של ר' דוד הועילה וסייעה להתוכנה ולהמשתמשים בכל רחבי תבל, ולא בארה"ב בלבד!) האם אפשר לבטל רוע הגזירה?

זה אכן תואם את הודעת האימייל שנתקבל לפני חודש!
Dear valued customers,



We hope this message finds you well, and we wish you a happy Purim.



We would like to inform you that in the near future, we are planning to make changes to the support and upgrade process for the "Otzar HaHochma" software in the United States.



We will make every effort to ensure that the transition is as smooth as possible. During the transition period, there may be some delays in receiving updates and support, but we are working with all our strength to provide you with efficient, fast, and dedicated service within a short time.



Soon, we will update you with further details regarding the new support and communication channels that will be available to you. We thank you for your patience and look forward to providing you with the best service possible.



Sincerely,



The "Otzar HaHochma" team, Jerusalem


למעיישה, לעת עתה אין תמיכה בארה"ב כלל!!!


ואגב, אמש המתנתי בארה"ב עד לשעה 1:30 שעה מקומית 8:30 בבוקר שעון אר"י בתקוה שמישהו ירים את הטלפון לתמיכה, ואין קול ואין עונה (אודה, המוסיקה היתה יפה, מאיזו הקלטה היא?)


לא צריך להמתין, תעשה כמו שאני עשיתי, אתה יכול להכניס את הטלפון שלך לטלפון חוזר, והם חוזרים עליך, והם חזרו אלי שלשום פעמיים, ותקנו את הבעיה עצהיו"ט.

Re: תמיכה בארה"ב???

פורסם: ג' אפריל 16, 2024 5:10 pm
על ידי בגולה
אגב, במשרד בארץ, יושבים גם בתמיכה עובדים דוברי אידיש

Re: תמיכה בארה"ב???

פורסם: ג' אפריל 16, 2024 5:47 pm
על ידי א סופר
אראל כתב:
בלום כתב:יש לי גירסא 21, אבל כנראה לא אעשה עדכון לעת עתה לכאורה עד שיתנו תמיכה באידיש בארה"ב.

גא"מ

גא״מ. מקווה שעדיין אפשר לבטל הגזירה

Re: תמיכה בארה"ב???

פורסם: ג' אפריל 16, 2024 7:41 pm
על ידי אראל
בגולה כתב:אגב, במשרד בארץ, יושבים גם בתמיכה עובדים דוברי אידיש

ומה לי שיש להם מי שמדבר באידיש???
בשעת הדחק אפשר לי לשבור השינים ולדבר עברית או אנגלית......
זה לא הבעיה....
הלא אין לי האפשרות לי להוריד 500 ג"ב לעדכן, אלא א"כ אשלח להם במשלוח הדיסק עצמו, מה שאמור לבטל אותי מן התוכנה למשך שבועיים לכה"פ.....

Re: תמיכה בארה"ב???

פורסם: ג' אפריל 16, 2024 7:54 pm
על ידי פלוני אלמוני
גם אני בתומי עשיתי כעת עדכון מארה"ב, וא"א לי לפתוח את התוכנה?!

נתקשרתי לדוד רבינוביץ וענה לי שאין לו עסק אם אוצה"ח! מה עלי לעשות כעת?! התקשרתי לארה"ק, וכמובן אין עת זמני עבודה.

כעת מימי הכנה לחג, הכנת שיעורים וכדומה, בזמן הכי עמוס עבודה וטירדות!

מה עלי לעשות?

למה הם מציעים עדכון, אם העדכון עושה תקלות?!

Re: תמיכה בארה"ב???

פורסם: ג' אפריל 16, 2024 8:32 pm
על ידי בגולה
פלוני אלמוני כתב:גם אני בתומי עשיתי כעת עדכון מארה"ב, וא"א לי לפתוח את התוכנה?!

נתקשרתי לדוד רבינוביץ וענה לי שאין לו עסק אם אוצה"ח! מה עלי לעשות כעת?! התקשרתי לארה"ק, וכמובן אין עת זמני עבודה.

כעת מימי הכנה לחג, הכנת שיעורים וכדומה, בזמן הכי עמוס עבודה וטירדות!

מה עלי לעשות?

למה הם מציעים עדכון, אם העדכון עושה תקלות?!

ניסית להתקשר למספר 845-316-0112 ?
יש שם תמיכה עד 4 אחה"צ.

Re: תמיכה בארה"ב???

פורסם: ג' אפריל 16, 2024 8:33 pm
על ידי בגולה
אראל כתב:
בגולה כתב:אגב, במשרד בארץ, יושבים גם בתמיכה עובדים דוברי אידיש

ומה לי שיש להם מי שמדבר באידיש???
בשעת הדחק אפשר לי לשבור השינים ולדבר עברית או אנגלית......
זה לא הבעיה....
הלא אין לי האפשרות לי להוריד 500 ג"ב לעדכן, אלא א"כ אשלח להם במשלוח הדיסק עצמו, מה שאמור לבטל אותי מן התוכנה למשך שבועיים לכה"פ.....

יש היכן לעדכן גם בארה"ב ובקנדה.

Re: תמיכה בארה"ב???

פורסם: ג' אפריל 16, 2024 8:45 pm
על ידי הוד_והדר
אראל כתב:
בגולה כתב:אגב, במשרד בארץ, יושבים גם בתמיכה עובדים דוברי אידיש

ומה לי שיש להם מי שמדבר באידיש???
בשעת הדחק אפשר לי לשבור השינים ולדבר עברית או אנגלית......
זה לא הבעיה....
הלא אין לי האפשרות לי להוריד 500 ג"ב לעדכן, אלא א"כ אשלח להם במשלוח הדיסק עצמו, מה שאמור לבטל אותי מן התוכנה למשך שבועיים לכה"פ.....


לא צריך לצעוק. אתה יכול לעדכן בב"פ. בלייקווד, אין צורך לשלוח למדינת הציונים.

Re: תמיכה בארה"ב???

פורסם: ג' אפריל 16, 2024 9:35 pm
על ידי אראל
הוד_והדר כתב:
אראל כתב:
בגולה כתב:אגב, במשרד בארץ, יושבים גם בתמיכה עובדים דוברי אידיש

ומה לי שיש להם מי שמדבר באידיש???
בשעת הדחק אפשר לי לשבור השינים ולדבר עברית או אנגלית......
זה לא הבעיה....
הלא אין לי האפשרות לי להוריד 500 ג"ב לעדכן, אלא א"כ אשלח להם במשלוח הדיסק עצמו, מה שאמור לבטל אותי מן התוכנה למשך שבועיים לכה"פ.....


לא צריך לצעוק. אתה יכול לעדכן בב"פ. בלייקווד, אין צורך לשלוח למדינת הציונים.


תקרא בניחותא, עי' ערך טאטע שיק מיר הויזן...

איה ואיפה בבארא פארק???

זה סוד?

Re: תמיכה בארה"ב???

פורסם: ג' אפריל 16, 2024 9:51 pm
על ידי הוד_והדר
בכלל לא סוד, אגלה לך איך שנודעתי לזה.

מן הסתם קיבלת מייל בשבוע האחרון אודות העדכון, ויש שם לינק שאתה פותח וזה מראה לך הגירסה שיש לך וכל האופציות שקנית, וכמה יעלה לשדרג, ואתה בוחר מה אתה רוצה לשדרג, ואח"כ נותן לך אופציה איפה לשדרג, מונסי, מונטריאל לייקוד, טורונטו
ואתה בוחר, ומשלם, ואומר לך איפה ומתי להשאיר וכו'.

אני מעלה צילום מסך, ויש שם הכתובת בב"פ ברחוב 47

OTZAR.JPG
OTZAR.JPG (133.71 KiB) נצפה 2008 פעמים

Re: תמיכה בארה"ב???

פורסם: ב' מאי 06, 2024 6:26 pm
על ידי עזריאל ברגר

Re: תמיכה בארה"ב???

פורסם: ג' מאי 07, 2024 4:59 am
על ידי בלום
בוויליאמסבורג אין לוקחים? או שעד עתה היה בוויליאמסבורג, וכדי שלא להתחרות עם ר' דוד ראבינאוויטש העבירוהו למקומות אחרים?

Re: תמיכה בארה"ב???

פורסם: ג' מאי 07, 2024 9:51 am
על ידי הוד_והדר
בלום כתב:בוויליאמסבורג אין לוקחים? או שעד עתה היה בוויליאמסבורג, וכדי שלא להתחרות עם ר' דוד ראבינאוויטש העבירוהו למקומות אחרים?

דוד רבינוביץ כבר לא מתעסק עם אוצר החכמה.

נתפרדה החבילה.