דרומי כתב:מה שייך להוציא ספר נגד, הרי הם מביאים שם מקורות לאין ספור!
אחד סיפר שפגש את אליהו הנביא ברחוב. מנין לך? כי הוא אמר לי שהוא אליהו הנביא ואליהו הנביא לא משקר.
הם אפילו לא ירו חצים ואחר כך מטרה, אלא פשוט הוסיפו המון דברי הבהרה לפני ואחרי כל ווארט, שגם נבונים וחכמים אומרים 'אבל הם הביאו המון מראי מקומות'.
------------------
ייש"כ להרב צופה ומביט בהודעתו הקודמת הסביר היטב כדרכו, מה התכוונתי במה שגיחכתי על האשכול ההוא 'אז הוחל', ששינה וחתך מסיפורים ומחיים שלמים של אנשים שכל מהותם ייצג משהו אחר, ובשם השיטה הקדושה והאג'נדה שינו את מהותם ומורשתם להיפך הגמור.
אנקוט דוגמא קטנה על איך המון מראי מקומות ואפילו סיפורים חיים שמביאים מאנשים, עשויים או עלולים להיות ההפיך הגמור מהמכוון.
היה היה יהודי חשוב ביותר, שהוציא ספרים בעומק הסוגיות בעיון. ספרים חשובים מאוד מאוד. זה היה חלק מאוד מהותי מאישיותו והוא כתב בראש כל ספר וספר שלו שמי שעודד אותו ללמוד כך ולחדש חידושי תורה בעיון ולהפיץ אותם, היה הבית ישראל.
על אותו יהודי כתב הרבה בעל האז הוחל.
בפרסומים פנימיים של חצר אחת, מביאים מאותו תלמיד חכם, שכאמור למד ולימד וחיבר ספרים במצוות הבית ישראל בעומקן של סוגיות - שהבית ישראל אמר לו גם שצריך גם ללמוד כל יום שני דפים בבקיאות, גרש"י.
גם אם נניח שהציטוט של אותו קובץ מדוייק, הרי שברור שהבית ישראל אמר שזה צריך להיות בתוספת. לא חלם לבטל את העיון.
יש לציין, שבהוגנות אכן כתבו את המילים 'בנוסף ללמוד העיון' - אבל כמובן מיהרו להוסיף בסגריים שהיה כזה מנהג ישן כזה אז ללמוד עיון....
וכאמור, זה יהודי שבעצמו כותב בספריו שהבית ישראל עודד אותו ודרבן אותו לחדש חידושים בסוגיות, להעמיק עוד ועוד.
בקיצור, הכי חשוב על מה מניחים את הדגש, והאם מוחקים ומונעים הפצת ספרים אחרים ווערטער אחרים. גם אם אומרים אמת, וכ"ש אם אין אומרים אמת.
אודה על האמת שלא עברתי כלל על החוברת כולה. רק מצרף אותה כעת.