לכך או'מרים בסליחות פסוק זה קודם23 י' הושיעה המלך יעננו24, משום דאית ביה שם ומלכות והוי כאילו בירך עליה, דכל דבר שבתורה צריך ברכה, ופעמי'ם נתקנו סליחו'ת עם פסוקי'ם25
לשונו מעורפל במקצת, והבהרתי כך:
23 כלומר, שמקדימים לכל סליחה את הפסוק הבא – "ה' הושיעה ...".
24 תהלים כ י.
25 כלומר, פסוק זה מהווה כעין ברכה לפסוקי התורה שנאמרים תוך כדי אמירת פיוטי הסליחות.
אני מקווה שהבנתי נכון את דבריו, ולכן הנני מחפש מקבילות לדבריו אלו. מי עוד התייחס לטעם אמירת פסוק זה, והאם טעם זה הובא במקור נוסף? כמו"כ באם שגיתי בהבנת דבריו, אשמח אם יוכלו להעמידני על אמיתות כוונתו.