בעל הטורים - זה נכון שהכוונה שבעל מחבר ספר הטורים חבר ספר אחר על התורה ושפיר שייך לשון בעל
אבל מה זה שרגילין לכתוב מעולם בעל העטור, בעל התרומה, בעל כנסת הגדולה
והאם שייך לכתוב וכתב הבעל העטור בה"א הידיעה לפני בעל, כמו שכותבין וכתב הר"ן, הרשב"א אף שאין נכון לכתוב כן ע"פ הדקדוק [אף ששם יתכן לפותרו הרב ניסים, ולא הרבינו, או הרב שלמה ולא הרבינו שלמה] ולכאורה זה כיון שזה בר"ת ור"ן ורשב"א נעשה שם הספר, וכמו שכותבין אדמורי"ם, וכמו כן כאן כיון שרגילין לכנות ספר העטור בעל העטור נעשה זה שם הספר