זכורני שראיתי כותבים, כי גם תשובה של חכם מופלג, מורה הוראה וכיו"ב - שהשיב וענה "איני יודע" - דהיינו דנסתפק בדבר ולא ידע להשיב - יש בזה ענין, דאמנם לא יצא השואל עם תשובה בידו, אבל לפחות רואה הוא שהשאלה אכן שאלה, ויש באמת מקום לשני הצדדים (מדלא השיב לו אותו חכם בפשיטות כהצד השני).
ולכן ראיתי כמ"פ (בעיקר בספרי דורינו) שכותבים שהציעו השאלה קמיה גאון פלוני והשיבם ב"צריך עיון" או "איני יודע".
וזכרוני שמביאים ראי' כן מדברי התוס' בש"ס. וכעת לא מצאתיו.
האם יש באמת ענין בדבר?
אשמח לכל ידיעה ותוספת בדבר.