מאן דמזכה לחייבייא אין קץ לשכרו הוא גוזר והקב"ה מקיים?
המקור שמביאים ספרים שונים בתרומה אינו נכון.
איתן נוי כתב:מאן דמזכה לחייבייא אין קץ לשכרו הוא גוזר והקב"ה מקיים?
המקור שמביאים ספרים שונים בתרומה אינו נכון.
ישראליק כתב:איתן נוי כתב:מאן דמזכה לחייבייא אין קץ לשכרו הוא גוזר והקב"ה מקיים?
המקור שמביאים ספרים שונים בתרומה אינו נכון.
כתוב שם בפירוש בזוהר שלית מאן דימחי בידיה, שמשמע מזה דאין מעצור למה שרוצה לפעול בתפלתו, ובזה נכלל שמה שהוא גוזר הקב"ה מקיים
איתן נוי כתב:ישראליק כתב:איתן נוי כתב:מאן דמזכה לחייבייא אין קץ לשכרו הוא גוזר והקב"ה מקיים?
המקור שמביאים ספרים שונים בתרומה אינו נכון.
כתוב שם בפירוש בזוהר שלית מאן דימחי בידיה, שמשמע מזה דאין מעצור למה שרוצה לפעול בתפלתו, ובזה נכלל שמה שהוא גוזר הקב"ה מקיים
1. אשמח למקור מדוייק.
2. המצטטים מצטטים לשון של "מאן דמזכה לחייביא". האם יש כזו לשון?
ישראליק כתב:איתן נוי כתב:ישראליק כתב:איתן נוי כתב:מאן דמזכה לחייבייא אין קץ לשכרו הוא גוזר והקב"ה מקיים?
המקור שמביאים ספרים שונים בתרומה אינו נכון.
כתוב שם בפירוש בזוהר שלית מאן דימחי בידיה, שמשמע מזה דאין מעצור למה שרוצה לפעול בתפלתו, ובזה נכלל שמה שהוא גוזר הקב"ה מקיים
1. אשמח למקור מדוייק.
2. המצטטים מצטטים לשון של "מאן דמזכה לחייביא". האם יש כזו לשון?
הלשון בזוהר (פרשת תרומה, קכח ע"ב): מאן דאחיד בידא דחייבא
כתוב שם דנכנס לי"ב שערים בלי מעצור, שלפי כמה מהפרשים הכונה לי"ב שערי התפלה, שער לכל שבט
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 48 אורחים