דרומי כתב:הלכה פסוקה היא שמי שנעמד להתפלל במקום מעבר אפשר לעבור לפניו.
פי האתון כתב:חידוש של הגרשז"א (למיטב ידיעתי).
פי האתון כתב:דרומי כתב:הלכה פסוקה היא שמי שנעמד להתפלל במקום מעבר אפשר לעבור לפניו.
חידוש של הגרשז"א (למיטב ידיעתי).
פי האתון כתב:וכעת לעצם הנידון: (בלי קלוצ'קאשע'ס) האם בכה"ג נקרא עובר לפני המתפלל או לא?
איש קריות כתב:פי האתון כתב:דרומי כתב:הלכה פסוקה היא שמי שנעמד להתפלל במקום מעבר אפשר לעבור לפניו.
חידוש של הגרשז"א (למיטב ידיעתי).
בלומדי בישיבה הק' פונוביז' מטו כן בשמיה דמרן הגראמ"מ שך זצוקללה"ה.
פי האתון כתב:נתעוררתי בעקבות התפילות במגרש החניה.
האם מותר לבעל רכב הרוצה לחנות לעבור לפני המתפלל?
ואת"ל חילוק רשויות יש כאן... מה הדין באופנוע או אופניים?
יואל שילה כתב:לא הבנתי את הנידון
הרחוב מיועד למכוניות אופנים בימבות הולכי רגל הולכות רגל ומפני אשפה וכל כה"ג
הרחוב לא מיועד לתפילה
איזו זכות יש למתפלל לפצות פיו או להתלונן או לדרוש שלא יפסיקוהו מתפילתו
וכי אשה חייבת לא ללכת ברחוב כדי לא לפלוש ל'עזרת הגברים'?
במנין שברחובי ראיתי רכב נעצר וממתין עד שאחד המתפללים יפסע לאחוריו כדי לא לעבור, אף שמקום לנסוע היה לו, והסתפקתי באם שייך לדון כאן דין הפסקת השכינה, אך כל זאת כשהעובר ושב מעוניין להתחשב, אך אם אינו מתחשב - אין עליו מילימטר תרעומת, שהרי המתפלל בא בגבולו.
וכי אם מישהו יכנס לחצר ביתי ויתפלל מול פתח ביתי יהא אסור לי לצאת? זבש"ו.
עוד ראיתי שם ילד נוסע באופנים בין העומדים בתפילה, הלוך ושוב והלוך ושוב, וצועק לאביו שיסתכל כיצד הוא מרים גלגל, וכי יש תרעומת על אביו שלא קרא לו הביתה [אביו אכן קרא לו, ואז האח הצעיר התחיל להרעיש עם בימבה...].
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 289 אורחים