הבטחתי כתב:בסוף הוא כותב 'ואולם נוסח זה שנכתב עפ"י כתבי יד עתיקים'
כנראה, שכוונתו לכת"י עתיק של גייגר.
ראה גברא, מחקרים בסידורי תימן - הנוסח שעשאני יהודי מצוי בתכלאלים מלפני 400 שנה (ונדחה לחלוטין מפני מהרי"ץ)הבטחתי כתב:בסוף הוא כותב 'ואולם נוסח זה שנכתב עפ"י כתבי יד עתיקים'
כנראה, שכוונתו לכת"י עתיק של גייגר.
ברזילי כתב:ראה גברא, מחקרים בסידורי תימן - הנוסח שעשאני יהודי מצוי בתכלאלים מלפני 400 שנה (ונדחה לחלוטין מפני מהרי"ץ)הבטחתי כתב:בסוף הוא כותב 'ואולם נוסח זה שנכתב עפ"י כתבי יד עתיקים'
כנראה, שכוונתו לכת"י עתיק של גייגר.
שבילי דנהרדעא כתב:גייגר? מי זה?
איש_ספר כתב:הציטוט של גייגר וכנסת הרבנים בשלל הנימוקים והאסמכתאות, מזכיר את מכתבו של אבי אבות הדרדעים ר' יחיא אלקאפח, אשר תכנו, מה לכם כי תלינו עלי ביחסי אל הזוהר, והלא כבר כתבו כן כמה חכמים רשומים, ומונה בהם את גרץ ועוד כמה צדיקים.
איש_ספר כתב:ג. אין שירת הים (גם לא אחרי ישתבח...)
משולש כתב:מסתמא עד היום התימנים המקוריים אומרים בת"ב האזינו במקום שירת הים.
לעומקו של דבר כתב:משולש כתב:מסתמא עד היום התימנים המקוריים אומרים בת"ב האזינו במקום שירת הים.
ת"ב דייקא? ומדוע?
חזור אל “עיון תפילה וחקר פיוט”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 7 אורחים