ביליצר כתב:לא מדובר בהסבה של פעם אלא הסבה שהיתה נוהגת בזמן המקדש בזמן אכילת קרבן פסח ,מעין זכר למקדש
ביליצר כתב:לא מדובר בהסבה של פעם אלא הסבה שהיתה נוהגת בזמן המקדש בזמן אכילת קרבן פסח ,מעין זכר למקדש
שומר כתב:ידוע שיטת הראביה לגבי הסיבה אבל לא מובן לפי זה מדוע היום צריך להסב שאין נוהגים בזה מצאתי דבר יפה בשות מהרם מלובלין שהסיבה צריך כדי שזה יהיה זכר להסיבה שהיתה פעם אבל לא הבנתי למה צריך לעשות לדבר טכני זכר.
ביליצר כתב:יש לדון אי כלל אכלו את הקרבן בהסיבה [לא מוזכר ברמבם לא בהלכות חו"מ ולא בהלכות קרבן פסח]
ייתכן שרק מצה וכו, אכלו כך ,
ביליצר כתב:היכן ראית קשר בין צלי ושלוק להסיבה ?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 6 אורחים