ארזי ביתר כתב:ברית מילה. אני מחפש מאמרים מגדולי הדורות, במעלת היום לאבי הבן.
שמואל דוד כתב:ללמוד מת"ח שאינו בעל מידות טובות
מיללער כתב:היה לנו אשכול עם ריכוז ענינים שנמצאים בש"ס שלא במקומן, היינו שלא נזכרו בכלל במסכתא העיקרית אלא במסכתא אחרת
לעומקו של דבר כתב:ספר שפתי חכמים על הש"ס https://www.otzar.org/wotzar/Book.aspx?144922&
נידון?
מעט דבש כתב:לעומקו של דבר כתב:ספר שפתי חכמים על הש"ס https://www.otzar.org/wotzar/Book.aspx?144922&
נידון?
לא מצאתי (אמנם מצאתי שהביאו ממנו בפורום).
אמיר כרמי כתב:האם נכתב על פירוש רש"י בנזיר(הוא באמת לרש"י?)
שמואל דוד כתב:א) מה הטעם שחייב לקרות שנים מקרא ולא סגי באחד מקרא
ב) מה הביאור בהא דחייבין לקרות העברי ג פעמים במקום שאין תרגום
הא לחמא עניא כתב:האם כבר נכתב כאן אודות המנהג בחצר הק' ויזניץ [עפ"י הוראתו בקודש של כ"ק האמרי חיים זיע"א (לא כולל חצר ויזניץ מאנסי)] לומר בשכמל"ו מיד לאחר ברכת התפילין של ראש עוד לפני ההידוק.
הרי כולי עלמא [אלו כמובן שעושים ברכה] מניחים תפילין של ראש, אומרים הברכה, מהדקים ואח"כ אומרים ברוך שם וכו', ומנהג ויזניץ אינו כן.
האם כבר נכתב ודובר על כך???
אשמח לקבל מענה.
בתודה מראש
מה שנכון נכון כתב:הא לחמא עניא כתב:האם כבר נכתב כאן אודות המנהג בחצר הק' ויזניץ [עפ"י הוראתו בקודש של כ"ק האמרי חיים זיע"א (לא כולל חצר ויזניץ מאנסי)] לומר בשכמל"ו מיד לאחר ברכת התפילין של ראש עוד לפני ההידוק.
הרי כולי עלמא [אלו כמובן שעושים ברכה] מניחים תפילין של ראש, אומרים הברכה, מהדקים ואח"כ אומרים ברוך שם וכו', ומנהג ויזניץ אינו כן.
האם כבר נכתב ודובר על כך???
אשמח לקבל מענה.
בתודה מראש
ראה בשו"ת שובה ישראל של הר"י גרינברגר.
כח עליון כתב:החפץ חיים כתב פירוש על הירושלמי? כך ראיתי בביאור הלכה שמ. למה הוא לא הוציא אותו?
אביגדור כתב:האם והיכן נכתב בפורום על כך שדברי אגדה מתהפכים כחומר חותם, ובפרט על דברי הגר"א בעניין?
תודה להרב מעט דבש והרבה גומל חסדים אבל אני חפשתי על דברי אגדה בדייקא. זכורני שהביאו בזה בעבר ואינני מוצא.מעט דבש כתב:אביגדור כתב:האם והיכן נכתב בפורום על כך שדברי אגדה מתהפכים כחומר חותם, ובפרט על דברי הגר"א בעניין?
viewtopic.php?p=249476#p249476
viewtopic.php?p=343196#p343196
viewtopic.php?p=166271#p166271
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 84 אורחים