איש טלז כתב:בב"ב ק"ל ע"א מבואר שא"א להנחיל לאחר במקום בת משום מתנה עמש"כ בתורה, ומבואר דבאמת יש לו כח להנחיל ורק שבאופן זה הוי מתנה עמש"כ בתורה וע"כ לא חלה התנאתו, וא"כ אפשר שכ"ז כשיש לו בן או בת ומנחיל לאחר דהוי מתנה עמש"כ בתורה, אבל אם מנחיל לאחיו קודם שנולד לו בן ואח"כ נולד לו בן, שזה לא חשיב מתנה עמש"כ בתורה, שהרי כשהנחיל לא היה זה מתנה עמש"כ בתורה, וצ"ע בזה מה דעתכם ?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 48 אורחים