תם מה הוא אומר כתב:פ"ת, עדיין אינך המנהל כאן..
אתה כמובן צודק לחלוטין, וזו בדיוק הסיבה שפניתי (ברבים) אל ההנהלה, אם אני הייתי המנהל אזי לא הייתי צריך לפנות אל עצמי, הלא כן?
אבל מה שתמוה בעיניי, שוב, היא העובדה שאני בסה''כ עשיתי בדיוק את מה שאתה עשית, ועשיתי זאת בדיוק כתגובה וכהמחשה למה שאתה עשית, דהיינו אתה כתבת כדלהלן:
תם מה הוא אומר כתב:לצומת לב המנהלים.
ואני הגבתי באותה המטבע, כדלהלן:
ובאותה הזדמנות לתשומת לב ההנהלה..
ובכן, כפי שציינת, אני אינני המנהל כאן, אבל עד כמה שידוע לי גם אתה אינך המנהל כאן, האין זאת?
תם מה הוא אומר כתב:לא תקפתי את חברי, תקפתי ניק בשם "עובר ושב"
הבנתי... מה בכלל רוצים ממך?...
תם מה הוא אומר כתב:שהוא תקף את הרבנים האוסרים אייפונים ופאות פרוצות (ובהדגשה, על זה דיברתי), ואחרי שלא הבין וחוזר על דבריו ללא טעם, התגובות התלהמו יותר.
לצערי אינך כותב אמת (לישנא מעליא נקט), הרב עו''ש לא תקף את אוסרי הפאות הפרוצות וגם לא את אוסרי האייפונים הפרוצים ואתה יודע זאת היטב. הוא הדגיש וחזר והדגיש בהזדמנויות שונות ובכמה אשכולות לרבות האשכול הספציפי שאליו אנו מכוונים, שהוא מדבר על פאות כשרות (דהיינו לא פאות בעלות מראה חריג) ועל סמארטפונים מוגנים והוא עוסק ללא הרף בהבאת ובהבהרת דעתם של גדולי התורה שכולנו חיים מפיהם המתירים את הפאות לכתחילה ואף מעדיפים אותן. הוא גם מעולם לא תקף חלילה את דעת הגרע''י זי''ע שאסר, כ''א ביאר שנחלקו עליו כל גדולי הדור וביאר את דעתם כדרכה של תורה. גם בייחס לסמארטפונים המוגנים, כל הויכוח איתו היה האם כאשר גדולי הדור התירו את ה'מוגנים' וסייגו את ההיתר שהוא רק לצרכי פרנסה ובמקום הכרח, האם פירושו של דבר הוא שה'מוגנים' מותרים מצד הדין, והסייגים הם רק לרווחא דמילתא, או שאכן רק מי שחרב הפיטורין מעבודתו מאיימת עליו לולא הסמארטפון, ובאם יפוטר לא יוכל להשיג כל פרנסה אחרת שתיתן לו לכה''פ כדי לחם צר ומים לחץ, רק לבודדי הבודדים הללו התירו גדולי הרבנים להשתמש במוגן.
בכל אופן, המגמה הלא הגונה להציגו כמי שבא להתיר פאות פרוצות וסמארטפונים פרוצים ראויה לכל גינוי, והיא המשך של המגמה להשמיץ את ר' עו''ש באופן אישי ופוגעני והניסיון הלא ראוי לעשות לו ''דה לגיטימציה'', וכן לא יעשה.
תם מה הוא אומר כתב:וייתכן אכן שצריך הייתי לא לענות לו כלל (כמו שהתחננו בפני כו"כ מחו"ר פהורום באישי, כדי שלא לתת להנ"ל להביע עוד ועוד עמדותיו).
עד כ''כ? התחננו ממש?...
אז הנה לך עוד מחברי הפורום שמתחננים אליך לא באישי כ''א ברה''ר, שתאפשר לר' עו"ש להביע את עמדותיו, גם אם הן לא נראות לך, ושאם בידך להתווכח איתו ולשאת ולתת באופן מכובד, עשה כן, ואם אין בידך לעשות כן, נא ונא אל תבחר בשיטות תגובה שהינן בלתי מקובלות כאן.
לגופו של ענין,
כבר היה על כך מחאה על ידי אוצר החכמה [אחרי ההודעות שהעתקת] כאן:
viewtopic.php?f=51&t=43404#p510379וכאן ביאר יותר דעתו
viewtopic.php?f=51&t=43404#p510387תם מה הוא אומר כתב:אף שלענ"ד [ורבים אחרים] הדברים שנכתבים על ידי עו"ש מוגזמים מאד, ובאמת קשה לי לראות כבלע את הקודש, אבל קיבלתי הוראת מנהלי האתר.
כך שלמעשה, מחאתך אחר המחאה, מיותרת לפי שעה.
מצויין.
רק ברצוני לציין שתגובתי והתמרמרותי הפומבית הובעה כתגובה להודעתך שבאה כבר לאחר מחאתו של הרב אוצה''ח.