מפרשי האוצר
חיפוש גוגל בפורום:

טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

דיונים ועניינים בענייני השקפה, מצוות מתחדשות, ארץ ציון וירושלים.
זאב ערבות
הודעות: 8535
הצטרף: ו' יוני 22, 2018 3:47 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי זאב ערבות » ב' נובמבר 12, 2018 11:29 pm

בתור קוריוז הנה תוכן הענינים של ליקוטי רפואות מר' נחמן מברסלב. לא צריך יותר רופאים.
קבצים מצורפים
סגולות ורפואות ברסלב.pdf
(1.11 MiB) הורד 239 פעמים
נערך לאחרונה על ידי זאב ערבות ב א' נובמבר 18, 2018 1:36 am, נערך פעם 1 בסך הכל.

מלבב
הודעות: 3365
הצטרף: ד' אפריל 17, 2013 4:48 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מלבב » ש' נובמבר 17, 2018 7:13 pm


ישא ברכה
הודעות: 1979
הצטרף: ש' יוני 06, 2015 11:50 pm

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי ישא ברכה » א' נובמבר 18, 2018 2:29 pm

משנה בסוף יומא 'מי שנשכו כלב שוטה - אין מאכילין אותו מחצר כבד שלו, ורבי מתיא בן חרש מתיר'.

ובגמ':
מי שאחזו ירקון - מאכילין אותו בשר חמור, מי שנשכו כלב שוטה - מאכילין אותו מחצר כבד שלו, והחושש בפיו - מטילין לו סם בשבת, דברי רבי מתיא בן חרש. וחכמים אומרים: באילו אין בהם משום רפואה.

מלבב
הודעות: 3365
הצטרף: ד' אפריל 17, 2013 4:48 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מלבב » ב' נובמבר 26, 2018 10:00 am

עמקן כתב:
מלבב כתב:קח לדוגמא קנאביס רפואי, שמצד אחד הרבה רופאים מאמינים שזה עוזר לכמה סוגי מחלות, ואפילו משרד הבריאות נותן אישור לזה, ויש חוקרים שמשקיעים בזה במחקר לסרטן זאת אומרת שהם בכלל לא משוכנעים שזה לא יעיל במקרים קשים, מצד שני כמעט כל עולם הרפואה מתעלמים מזה לחלוטין, לא רק לסרטן רק גם לכל המחלות, רק לכאבים ולבחילות חלקם מודים שזה יכול לעזור, וגם זה לא כולם.

לא צריכים להסחף לתעמולת תומכי קנאביס. מה שאתה כותב שחוקרים את זה רק מפריך כל דבריך. ממסד הרפואי אינו מושלם, אבל יש להם דבר אחד טוב, שדבריהם מבוססים פחות ויותר על מחקרים מדעיים ולא סברות בעלמא, או גרוע מזה. זה שעכשיו יש חוקרים קנאביס מראה שהם לא פוסלים הכל כלאחר יד או בודקים דברים לגופם. ואם ימצאו שקנאביס טוב לדברים מסויימים לא יהיה בזה הצדקה לאלו שתמכו בקנאביס בלי לדעת למה זה טוב. הרי זה ברור שאין דבר כזה של תרופה שטוב להכל. מה שטוב לדבר אחד יהיה רע לדבר השני. וגם כשיש חומר מועיל צריך לדעת איך לקחת אותו, במינון נכון ובצורה נכונה וכדומה. מה תוכיח מזה שתמצא אופנים להשתמש בקנאביס לרפואה, כדי להצדיק אלו שתמכו בו בלי לדעת מה האם אומרים.

https://drive.google.com/file/d/19WvYp7 ... p=drivesdk
נערך לאחרונה על ידי מלבב ב ב' פברואר 04, 2019 2:26 pm, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
ירח מלא
הודעות: 164
הצטרף: א' אפריל 27, 2014 12:00 pm

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי ירח מלא » ד' דצמבר 05, 2018 8:35 pm

החושב כתב:
אוצר החכמה כתב:אני די מופתע שאתה לפי כתיבתך ההגיונית כאן בפורום מקבל את ההסברים המוזרים שהכותב מציע בהקדמתו.
(למשל יש בעולם כוחות רוחניים שאינם טומאה או קדושה וכוחות אלו מסוגלים לגרום לאדם לדעת את הנסתרות!! אבל עובדי עבודה זרה בהודו הם משתמשים רק בכוחות טבעיים או מרמים...)

או למשל ההסבר שהוא נותן בהמשך למה זה לא קוסם לפי הרמב"ם כי שם הקוסם עונה אבל כאן המטוטלת היא שעונה. אתה סבור שהרמב"ם היה מקבל את הטיעון הזה? (הלא ברור שיאמר שזה הפוך שהמטוטלת בכלל לא יכולה לענות הקוסם בכח דמיונו אולי אם יש בו כח כזה)

קראתי כעת חלק מהמאמר וראיתי את הדברים שציינת.
ואכן דבריו אלו מתקבלים מאוד על הדעת. ואתייחס למה שהערת, ואציע את דבריו בסגנון טיפה שונה, ונראה לי שזה יגרום לך להשתכנע.
למשל יש בעולם כוחות רוחניים שאינם טומאה או קדושה וכוחות אלו מסוגלים לגרום לאדם לדעת את הנסתרות!! אבל עובדי עבודה זרה בהודו הם משתמשים רק בכוחות טבעיים או מרמים...

השאלה (ההלכתית) היא לא האם יש כוחות רוחניים כאלה. אלא שהאוסרים טוענים שהשימוש במטוטלת אסור מפני שכוחות הטומאה מפעילים אותה.
וכאן באה הטענה של מחבר המאמר:
הדבר מותר ממה נפשך. אם אתה סובר שאין כאן שום תופעה אלא הכל שטויות - אתה לא יכול לאסור מטעם 'כוחות הטומאה'.
ואם אתה סובר שיש בזה תופעה מסוימת - מהיכי תיתי שהתופעה הזו נגמרת על ידי כוחות הטומאה? וכי כל תופעת טבע לא מוסברת נתלה בכוחות הטומאה? אולי התופעה לא מוסברת עכשיו, ובעוד מאה שנה ישכילו להסביר אותה והיא תהפוך למדעית. אולי אף פעם לא יצליחו לפענח אותה לגמרי. מה זה משנה? הרי גם המצפן - אין חכם בעולם שיודע להסביר איך הוא מראה צפון למלחים (כפי שכתב הרשב"א).
[יש לציין שכל דברי הרשב"א מוסבים על איסור דרכי האמורי. ולא עלה על דעתו לדון לאסור כל רפואה סגולית מצד "אולי זה כוחות הטומאה"]

או למשל ההסבר שהוא נותן בהמשך למה זה לא קוסם לפי הרמב"ם כי שם הקוסם עונה אבל כאן המטוטלת היא שעונה. אתה סבור שהרמב"ם היה מקבל את הטיעון הזה? (הלא ברור שיאמר שזה הפוך שהמטוטלת בכלל לא יכולה לענות הקוסם בכח דמיונו אולי אם יש בו כח כזה)

יש לשים לב באיזה הקשר נאמרו הדברים.
אם היה העניין, שמטוטלת זה ממש דומה לקוסם, והמחבר היה מחפש איזה חילוק דק לחלק ביניהם - אז אכן הייתי מבין את טענתך - שלדעתך החילוק הזה שמצא לא מחלק.
אך לא כן הדברים. העניין מתחיל בשאלה: במה בכלל מטוטלת דומה לקוסם?
הגדרת הקוסם (לפי הרמב"ם) שעל ידי מעשים מסוימים הוא אדם נכנס למצב נפשי לא רגיל, אשר במצב זה מתעורר כוח הדמיון. ואז הוא מגיד דברים כיד הדמיון טובה עליו.
כעת, שואל מחבר המאמר (וסליחה אם קצת שיפצתי את דבריו), מה זה קשור למטוטלת?

אלא היה אפשר אולי לטעון, שהשימוש במטוטלת זה מין מעשה שעוזר למטפל להתרכז ולפנות את דעתו, וכמו המעשים שתיאר הרמב"ם. ואז באמת מתעורר הדמיון שלו ומתבהרים לו דברים נסתרים. אך בחלק המודע המטפל לא תופס את הדברים. אלא שהיד שלו זזה בהתאם למחשבות וידיעות הקיימות ברבדים עמוקים יותר של התודעה, ולכן המטוטלת מסתובבת ימינה או שמאלה. ובזה הוא דומה לקוסם.
אם הייתי רוצה לאסור, הייתי הולך על כיוון זה. כל השאר בינתיים נראה ממש תת רמה.


כמעט ואין לי גישה לאינטרנט, אבל הסבו את תשומת לבי לדיון הקצר על מאמרי תשובת המשקולת בבית מדרש חשוב זה. יש"כ לחושב שהסביר את טענתי בצורה מצוינת ורק אוסיף שאכן יתכן ויש בלבול מסוים בגלל שלא רציתי להיכנס לשאלה האם באמת המטוטלת עובדת ע"י כוחות רוחניים כל שהם או שזה רק ביטוי לאינטואיציה של המאבחן (בניגוד לרב בעל שאלת המטולטלת שנקט בצורה ברורה שמטולטלת עובדת ע"י כוחות רוחניים) ואכן אני טוען ממה נפשך אם זה כלי ביטוי של האינטואיציה בודאי מותר, ואם זה כח רוחני א. מהיכי תיתי שמגיע מכוחות טומאה ולא מכח סתם. ב. מנלן לקבוע איסור להשתמש בכח טומאה (המקורות לאיסור בזה דלים ועכ"פ בספק אם זה מכח טומאה הדרכי תשובה התיר)) ג. היות שזה דרך שיטתית עם כללים מסודרים מותר כמו שהארכתי במאמר שזכה לתגובות חמות. יש"כ

מלבב
הודעות: 3365
הצטרף: ד' אפריל 17, 2013 4:48 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מלבב » ב' פברואר 04, 2019 2:01 pm

בסוף 2018, השימוש בחומצה אסקורבית במינון גבוה (ויטמין C) השיג ניצחון גדול כאשר Matthew S. Alexander, MD מנתח במרכז הרפואי של אוניברסיטת איווה ו -15 מחברי מחקר, פרסמו שני מחקרים ב כתבי עת Radiation Research and Cancer Research.

המחקר הראשון הראה כי ויטמין C תוך ורידי (IVC) גרם לתאי סרטן רגישים יותר לאפקט ההרג של קרינה.

המחקר השני דיווח על ניסוי קליני מוקדם. כדי להיות ברור, זה לא היה מחקר על IVC כטיפול העיקרי, אלא כמשהו משלים לכימותרפיה והקרנות. IVC הוסף לטיפול הסטנדרטי בסרטן הלבלב מתקדם מקומי. אז אנחנו עדיין לא יודעים אמה זה היה עושה בכוחות עצמו, ללא שני הטיפולים הרעילים האלה.

בניסוי זה, חולי סרטן קיבלו קרינה ותרופה כימותרפית סטנדרטית Gemzar אבל הם גם קיבלו טפטוף המכיל ויטמין C. בחולים בקבוצת המחקר, היה פחות נזק לרקמות הרגילות כתוצאה מהקרינה. יש לזכור כי אלה היו חולים עם מחלה מתקדמת מאוד ועם פרוגנוזה קשה. הם לא קיבלו שום טיפולים "חלופיים" אחרים חוץ מאשר ויטמין C. והם קיבלו שני טיפולים רעילים אחרים באותו זמן - קרינה וכימותרפיה, ולכן זה לא היה מבחן ממשי, וגם לא איפשר לחוות דיעה על כל תוכנית הוליסטית. עם זאת, המחקר כן מוכיח בצורה חד משמעית כי ויטמין C תורם להישרדותם של חולי סרטן. במובן זה, בוויכוח זה בן עשרות שנים, הצד ה"אלטרנטיבי "הוכח כנכון וה"ממסד" נראה מטופש ... או גרוע מכך.

ויטמין C נמצא בפירות הדר וצמחים רבים אחרים ברחבי העולם. הוא גם ניתן תוך ורידית (IV) על ידי עשרות רופאים הוליסטיים. גם בכמויות עצומות הוא חסר רעילות משמעותית . אבל מה שהיה חסר עד זו הוכחה כי הוא יכול להגדיל את ההישרדות. שישה עשר מחברי המחקר ב- IOWA הראו כעת כי IVC (ויטמין C תוך ורידי) למעשה מגדיל את הישרדות הכוללת. בקבוצת המטופלים, היא גדלה מממוצע של 12.7 חודשים ל -21.7 חודשים, זוהי תוספת מוחלטת של 9 חודשים. במילים אחרות, היא הגדילה את ההישרדות ב -70%.

כאשר נעשתה השוואה של הטיפול ב- IVC לתוצאות בניסוי קליני נוסף, התועלת הייתה גדולה אף יותר, תוספת מוחלטת של 10.6 חודשים.

בנוסף, שרידות ללא התקדמות המחלה (PFS) הייתה גם גדולה יותר, תוספת של שרידות של 9.1 חודשים בהשוואה למטופל הממוצע. רווח של 9 או 10 חודשים אולי לא נראה כמו הרבה כשמחשיבים אותו באופן אבסטרקטיבי

אבל זכרו, בעולם הרפואה המשלימה, IVC כמעט תמיד ניתן כחלק מתוכנית טיפול הוליסטית מקיפה. אז עד שעושים הערכה של תוכנית הוליסטית שלמה, ומשווים אותה לטיפול אחר, אנחנו לא יכולים לומר כי ההשפעות שלה מוגבלות. זה כמו להעריך קבוצת בייסבול אך ורק על בסיס הביצועים של "איש הבסיס" השלישי שלה.

מענק NCI ללמוד כיצד ויטמין C נלחם סרטן!

בינתיים, מרכז הולדן לסרטן של איווה הודיע ​​כי הוא קיבל מענק של 5.7 מיליון דולר מהמכון הלאומי לסרטן לבדיקת IV-C כטיפול בשלושה סוגים של סרטן.

צוות של אוניברסיטת איווה, המעריך ויטמין C תוך ורידי.
דבר כזה היה בלתי מתקבל על הדעת עד לאחרונה. אז מה השתנה?
מחקר בסיסי ב NIH (ארגון האב של NCI) הראה כי IVC מתנהג כ- "prodrug", תוך יצירת מי חמצן (H2O2) בגידול. למרות שאנו בדרך כלל חושבים על ויטמין C כמו "נוגד חמצון," זה יכול לתפקד כמו pro oxidant כאשר הוא ניתן בעירוי תוך ורידי.

כיום ידוע כיבמחקר מאיו קליניק הידוע לשמצה של שנות ה -80, הרופאים שם רק נתנו ויטמין C בפה, ולא תוך ורידי שהוא הרבה יותר יעיל. זו הסיבה שהם לא יכלו לאשש מקרים חיוביים רבים שהוצגו על ידי חתן פרס נובל פעמיים, לינוס פאולינג, דוקטורט ושותפו Ewan Cameron, MD.
כפי שציינו חוקרים ב- NIH בשנת 2004:
"רק טיפול תוך ורידי של ויטמין C מייצר ריכוז גבוה של פלסמה ושתן, שעשויים להיות בעלי פעילות אנטי-סרטנית. בגלל שהיעילות של טיפול בוויטמין C בלתי ניתנת לשפוט בניסויים קליניים המשתמשים במינון אוראלי בלבד (כמו המחקר של Mayo Clinic, ed.), יש לבחון מחדש את תפקידו של ויטמין C בטיפול בסרטן.

לכן פרויקט איווה החדש כל כך מהפכני.
זה משנהאת פסק הדין על ויטמין C שהוכרז לפני יותר מ -30 שנה. יובילו אותו המנתח פרופ 'יוסף קאלן, פרופ' דגלס שפיץ, מהמחלקה לקרינה. אין בשום אופן סיבה להאמין כי רופאים אלה הם בעלי דעות קדומות נגד רפואה הוליסטית. עם זאת, נשים עיןעל המחקר במהלך התקדמותו.

הניסוי נועד להעריך את הכדאיות והיעילות של הוספת מינון גבוה של ויטמין C לטיפול סרטן סטנדרטי לשלושה מבין סוגי הסרטן הקטלניים המשפיעים על אוכלוסיית ארה"ב: סרטן הלבלב, סרטן ריאות תאים לא קטנים וגליובלסטומה (GBM), סוג אגרסיבי של סרטן המוח ". לדברי פרופ 'קלן:
"הצלחה בפרויקט זה תוכיח כי הוספת מינון גבוה של ויטמין C לפרוטוקולים לטיפול בסרטן יכולה להיות גישה בטוחה, פשוטה וחסכונית לשיפור הטיפול לסוגים רבים של סרטן. אם התוצאות של הניסויים הקליניים בשלב מוקדם ובינוני הן חיוביות, הצעד הבא יהיה לבחון את הטיפול הזה בניסויים קליניים גדולים, שלב 3, שעשויים להוביל לאישור גישה זו ולהשפיע על הטיפול הקליני בסרטן בשנים הקרובות ".

שורה תחתונה:
מינון גבוה של ויטמין C בעירוי תוך ורידי (IV-C) הוכח כעת, לאחר יותר מ -30 שנים של דחייה על ידי הממסד הטיפולי בסרטן. אנו מצפים בשקיקה לתוצאות של מחקרים קליניים של איווה. לאחר שנים רבות, IVC סוף סוף תופס את מקומו המוצדק והמכובד.

ידידיה
הודעות: 1233
הצטרף: ג' אוגוסט 02, 2011 4:15 pm

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי ידידיה » ב' פברואר 04, 2019 7:53 pm

ישר כח!
הנה, כולם מסכימים, מה שמועיל בס"ד , ניתן לבדוק מדעית ולהוכיח במחקרים מסודרים את התועלת.

כך גם מי שרוצה לטעון ש× מרפא, יבדוק ויברר לפי הכללים ושוב אין ויכוח.

עמקן
הודעות: 1714
הצטרף: ו' יוני 17, 2011 2:48 pm

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי עמקן » ב' פברואר 04, 2019 9:09 pm

מצטער לקלקל השמחה. אבל לקיחת ויטמין C לטיפול בסרטן נחקר באופן מקיף, ולא רק שלא נמצא יעיל, אלא שכמה מקרים זה עלול להזיק.

זאב ערבות
הודעות: 8535
הצטרף: ו' יוני 22, 2018 3:47 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי זאב ערבות » ב' פברואר 04, 2019 9:40 pm

מלבב כתב:בסוף 2018, השימוש בחומצה אסקורבית במינון גבוה (ויטמין C) השיג ניצחון גדול כאשר Matthew S. Alexander, MD מנתח במרכז הרפואי של אוניברסיטת איווה ו -15 מחברי מחקר, פרסמו שני מחקרים ב כתבי עת Radiation Research and Cancer Research.
המחקר הראשון הראה כי ויטמין C תוך ורידי (IVC) גרם לתאי סרטן רגישים יותר לאפקט ההרג של קרינה.
שורה תחתונה:
מינון גבוה של ויטמין C בעירוי תוך ורידי (IV-C) הוכח כעת, לאחר יותר מ -30 שנים של דחייה על ידי הממסד הטיפולי בסרטן. אנו מצפים בשקיקה לתוצאות של מחקרים קליניים של איווה. לאחר שנים רבות, IVC סוף סוף תופס את מקומו המוצדק והמכובד.

שורה עליונה ותחתונה:
לא הוכח דבר ולא יוכח דבר! היחידים שמרוויחים מלקיחת וויטמין c הם יצרני הוויטמין והמוכרים. לקיחת כמות גבוהה של ויטמין c לא מהווה סיכון ואפילו תקח 100 כדורים וחצי קילו אבקה כל יום וזריקות לעורקים זה לא יעזור נגד סרטן. אם היה עוזר - אז זה נחשב חיסון והלא אתה נגד חיסונים! בנוסף, אם היה עוזר כל יושבי תבל היו בולעים ויטמין c מהבוקר עד הערב בכדי להתחסן בפני המחלה הנוראה.
מענין כיצד יש אנשים שמזלזלים בחיסונים שיעילותם הוכחה ב99.9999 אחוז - פרט למקרה פה ושם שגם שם לא בטוח שהבעיה עם החיסון עצמו אלא בגורמים אחרים - ולעומת זאת מאמינים בכחם של חומרים כל שהם שלא הוכחה יעילותם למנוע מהם בעיות רפואיות.
שוב, אם היתה יעילות דבר כלשהוא למחלה כלשהיא מוכחת הוכחה מוצקת - כבר מזמן היו מוסיפים אותה לסל התרופות, שכן זול יותר לתת לכל אזרחי המדינה ויטמין c מאשר לטפל בחולה סרטן אחד. למרבה הצער רוב הרעיונות ליעילותם של חומרים אלו ואחרים באים ממקורות מפוקפקים בעיקר מהמזרח הרחוק שם מאמינים שלקרני ראמים וביצי כנים וכו' יש תכונות מועילות ומוכנים לשלם עבורם הון תועפות.

מלבב
הודעות: 3365
הצטרף: ד' אפריל 17, 2013 4:48 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מלבב » ג' פברואר 05, 2019 8:21 am

עמקן כתב:מצטער לקלקל השמחה. אבל לקיחת ויטמין C לטיפול בסרטן נחקר באופן מקיף, ולא רק שלא נמצא יעיל, אלא שכמה מקרים זה עלול להזיק.

איפה נחקר באופן מקיף? היה רק מחקר אחד של מיאו קליניק בשנות השמונים שבדק השפעה של עשר גרם ביום דרך הפה ולא הוריד, המחקר הנ״ל בדק דרך הוריד כמו שהרופאים שטוענים שרופאו סרטן עשו, ונמצא מועיל.
אין שום מחקר שהראה שזה מזיק.

מלבב
הודעות: 3365
הצטרף: ד' אפריל 17, 2013 4:48 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מלבב » ג' פברואר 05, 2019 8:26 am

ידידיה כתב:ישר כח!
הנה, כולם מסכימים, מה שמועיל בס"ד , ניתן לבדוק מדעית ולהוכיח במחקרים מסודרים את התועלת.

כך גם מי שרוצה לטעון ש× מרפא, יבדוק ויברר לפי הכללים ושוב אין ויכוח.

אבל הנה המחקרים כבר נעשו והוכיחו שהרפואה הקונבנציונלית התעלמה במזיד ממה שכמה רופאים הוכיחו כבר לפני ששים שנה, וגרם לקיצור חייהם של מליונים.

סמל אישי של המשתמש
אוצר החכמה
מנהל האתר
הודעות: 17371
הצטרף: ב' מאי 03, 2010 5:49 pm

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי אוצר החכמה » ג' פברואר 05, 2019 8:40 am

האלטרנטיביים אומרים עשרות דברים כמעט כולם שטויות גמורים וחלקם מזיקים בעליל.
פעם אחת אולי אולי יצא להם. זה ממש אולי כי כפי שהביא עמקן עדיין הדעות חלוקות ביחס למחקר האחרון
הזה.

משל למה הדבר דומה לשוטה הכפר שצועק כל יום על אלף אסונות שיקרו. ויום אחד היתה באמת שריפה ועכשיו הוא בא ואומר הנה תראו שניתנה נבואה לשוטים.

לא נבואה יש כאן שוטה יש כאן.

זאב ערבות
הודעות: 8535
הצטרף: ו' יוני 22, 2018 3:47 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי זאב ערבות » ג' פברואר 05, 2019 8:54 am

מלבב כתב:
ידידיה כתב:ישר כח!
הנה, כולם מסכימים, מה שמועיל בס"ד , ניתן לבדוק מדעית ולהוכיח במחקרים מסודרים את התועלת.

כך גם מי שרוצה לטעון ש× מרפא, יבדוק ויברר לפי הכללים ושוב אין ויכוח.

אבל הנה המחקרים כבר נעשו והוכיחו שהרפואה הקונבנציונלית התעלמה במזיד ממה שכמה רופאים הוכיחו כבר לפני ששים שנה, וגרם לקיצור חייהם של מליונים.

מלבב יקר, נעצבתי אל לבי שלא הגבת על דברי, אך בא אשאל אותך שאלה פשוטה: נניח באמת כדבריך מוכח הדבר למעלה מכל ספק שהזריקה הזו אכן מחסנת בפני סרטן( בא נשכח לרגע שיש אלפי סוגי סרטן שאינם דומים זה לזה) והfda מאשר אותה, אך כל האנטי חיסונים מסרבים לקחת אותה כיוון ששמעו שמישהו נהיה אוטיסטי בגללה. מה תאמר עליהם?

מלבב
הודעות: 3365
הצטרף: ד' אפריל 17, 2013 4:48 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מלבב » ג' פברואר 05, 2019 11:50 am

אוצר החכמה כתב:האלטרנטיביים אומרים עשרות דברים כמעט כולם שטויות גמורים וחלקם מזיקים בעליל.
פעם אחת אולי אולי יצא להם. זה ממש אולי כי כפי שהביא עמקן עדיין הדעות חלוקות ביחס למחקר האחרון
הזה.

משל למה הדבר דומה לשוטה הכפר שצועק כל יום על אלף אסונות שיקרו. ויום אחד היתה באמת שריפה ועכשיו הוא בא ואומר הנה תראו שניתנה נבואה לשוטים.

לא נבואה יש כאן שוטה יש כאן.

הרופאים האלטרנטיביים עשו נסיון לרפאות סרטן ע"י זריקות של ויטמין סי והצליחו, בהתחלה התעלמו מהם, ואח"כ עשו נסיון להוכיח שזה לא עובד ע"י ויטמין סי דרך הפה במקום דרך הוריד, ושלושים שנה צעקו תחת כל עץ רענן ש ויטמין סי לא עוזר, אחרי שלושים שנה נזכרו לעשות מחקר דרך הוריד כמו שצריך לעשות שהראה תוצאות טובות, אז מי הם השוטים פה?

מלבב
הודעות: 3365
הצטרף: ד' אפריל 17, 2013 4:48 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מלבב » ג' פברואר 05, 2019 11:58 am

זאב ערבות כתב:
מלבב כתב:
ידידיה כתב:ישר כח!
הנה, כולם מסכימים, מה שמועיל בס"ד , ניתן לבדוק מדעית ולהוכיח במחקרים מסודרים את התועלת.

כך גם מי שרוצה לטעון ש× מרפא, יבדוק ויברר לפי הכללים ושוב אין ויכוח.

אבל הנה המחקרים כבר נעשו והוכיחו שהרפואה הקונבנציונלית התעלמה במזיד ממה שכמה רופאים הוכיחו כבר לפני ששים שנה, וגרם לקיצור חייהם של מליונים.

מלבב יקר, נעצבתי אל לבי שלא הגבת על דברי, אך בא אשאל אותך שאלה פשוטה: נניח באמת כדבריך מוכח הדבר למעלה מכל ספק שהזריקה הזו אכן מחסנת בפני סרטן( בא נשכח לרגע שיש אלפי סוגי סרטן שאינם דומים זה לזה) והfda מאשר אותה, אך כל האנטי חיסונים מסרבים לקחת אותה כיוון ששמעו שמישהו נהיה אוטיסטי בגללה. מה תאמר עליהם?

הסיבה שלא עניתי לך כי התשובות שהשבתי לאחרים עונה גם לשאלות שלך, עיין שם.

סמל אישי של המשתמש
אוצר החכמה
מנהל האתר
הודעות: 17371
הצטרף: ב' מאי 03, 2010 5:49 pm

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי אוצר החכמה » ג' פברואר 05, 2019 1:20 pm

מלבב כתב:
אוצר החכמה כתב:האלטרנטיביים אומרים עשרות דברים כמעט כולם שטויות גמורים וחלקם מזיקים בעליל.
פעם אחת אולי אולי יצא להם. זה ממש אולי כי כפי שהביא עמקן עדיין הדעות חלוקות ביחס למחקר האחרון
הזה.

משל למה הדבר דומה לשוטה הכפר שצועק כל יום על אלף אסונות שיקרו. ויום אחד היתה באמת שריפה ועכשיו הוא בא ואומר הנה תראו שניתנה נבואה לשוטים.

לא נבואה יש כאן שוטה יש כאן.

הרופאים האלטרנטיביים עשו נסיון לרפאות סרטן ע"י זריקות של ויטמין סי והצליחו, בהתחלה התעלמו מהם, ואח"כ עשו נסיון להוכיח שזה לא עובד ע"י ויטמין סי דרך הפה במקום דרך הוריד, ושלושים שנה צעקו תחת כל עץ רענן ש ויטמין סי לא עוזר, אחרי שלושים שנה נזכרו לעשות מחקר דרך הוריד כמו שצריך לעשות שהראה תוצאות טובות, אז מי הם השוטים פה?


הרופאים האלטרנטיביים לא מרפאים סרטן.
וההוכחה לזה שלצערנו יש המון פתיים בעולם שהולכים לרופאים אלטרנטיביים ואינם מתרפאים מסרטן.
נכון יש תמיד סיפורים על שיטת פלוני ועל שיטת אלמוני שמישהו נרפא ממנה (ואולי) אבל כשאתה שומע על כל אלה שמנסים את זה אתה רואה שלמרבה הצער הם מתים.
אז מי כאן הנוכל?
ואגב גם אתה מטעה ואני מקוה שזה מחמת טעות בלבד. אתה כותב שהרופאים האלטרנטיביים ריפאו סרטן על ידי ויטמין C (וזה גם מה שמציעים בכל מיני אתרי כזב של רופאים אלטרנטיביים).
אבל המחקר שאתה הבאת לא אומר את זה. המחקר הראשון אומר שויטמין C מגביר את רגישות התאים להקרנות. כלומר שללא הקרנות אין לויטמין C יכולת לרפא.
והמחקר השני לא אומר אפילו את זה. מה שהוא אומר הוא שויטמין C רק עזר למניעת פגיעה ברקמות הבריאות. שזה דבר חשוב אם הוא אמיתי אבל אינו קשור בכלל לריפוי סרטן מצד עצמו!.

זאב ערבות
הודעות: 8535
הצטרף: ו' יוני 22, 2018 3:47 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי זאב ערבות » ג' פברואר 05, 2019 1:52 pm

מלבב כתב:
זאב ערבות כתב:
מלבב כתב:
ידידיה כתב:ישר כח!
הנה, כולם מסכימים, מה שמועיל בס"ד , ניתן לבדוק מדעית ולהוכיח במחקרים מסודרים את התועלת.

כך גם מי שרוצה לטעון ש× מרפא, יבדוק ויברר לפי הכללים ושוב אין ויכוח.

אבל הנה המחקרים כבר נעשו והוכיחו שהרפואה הקונבנציונלית התעלמה במזיד ממה שכמה רופאים הוכיחו כבר לפני ששים שנה, וגרם לקיצור חייהם של מליונים.

מלבב יקר, נעצבתי אל לבי שלא הגבת על דברי, אך בא אשאל אותך שאלה פשוטה: נניח באמת כדבריך מוכח הדבר למעלה מכל ספק שהזריקה הזו אכן מחסנת בפני סרטן( בא נשכח לרגע שיש אלפי סוגי סרטן שאינם דומים זה לזה) והfda מאשר אותה, אך כל האנטי חיסונים מסרבים לקחת אותה כיוון ששמעו שמישהו נהיה אוטיסטי בגללה. מה תאמר עליהם?

הסיבה שלא עניתי לך כי התשובות שהשבתי לאחרים עונה גם לשאלות שלך, עיין שם.

לא ענית על שאלתי אלא מתחמק כיוון שדחקתי אותך לפינה. אם כדבריך חיסונים מסוכנים אז תהיה עקבי, מדוע שתרצה שיזריקו לך חיסון נגד סרטן? האם תסכים שיזריקו זאת אף לתינוקות.? דרך אגב אין כזה דבר רופא אלטרנטיבי כמו שאין רב קונסרבטיבי. ואין כזה דבר רפואה אלטרנטיבית כמו שאין יהדות אלטרנ טיבית. רופא הוא אדם שקיבל תעודה ע"י לימוד רפואה קונבנציונלית ומקבל רשיון לרפאות עלידי רפואה קונבנציונלית. כל סוג אחר של רופא ורפואה יש לקרוא להם בשם אחר.

מקדש מלך
הודעות: 4638
הצטרף: ג' ינואר 31, 2017 9:16 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מקדש מלך » ג' פברואר 05, 2019 1:56 pm

אוצר החכמה כתב:הרופאים האלטרנטיביים לא מרפאים סרטן.
וההוכחה לזה שלצערנו יש המון פתיים בעולם שהולכים לרופאים אלטרנטיביים ואינם מתרפאים מסרטן.
נכון יש תמיד סיפורים על שיטת פלוני ועל שיטת אלמוני שמישהו נרפא ממנה (ואולי) אבל כשאתה שומע על כל אלה שמנסים את זה אתה רואה שלמרבה הצער הם מתים.
אז מי כאן הנוכל?
ואגב גם אתה מטעה ואני מקוה שזה מחמת טעות בלבד. אתה כותב שהרופאים האלטרנטיביים ריפאו סרטן על ידי ויטמין C (וזה גם מה שמציעים בכל מיני אתרי כזב של רופאים אלטרנטיביים).
אבל המחקר שאתה הבאת לא אומר את זה. המחקר הראשון אומר שויטמין C מגביר את רגישות התאים להקרנות. כלומר שללא הקרנות אין לויטמין C יכולת לרפא.
והמחקר השני לא אומר אפילו את זה. מה שהוא אומר הוא שויטמין C רק עזר למניעת פגיעה ברקמות הבריאות. שזה דבר חשוב אם הוא אמיתי אבל אינו קשור בכלל לריפוי סרטן מצד עצמו!.


בא נדייק. לא מדובר כאן על ריפוי על הארכת תוחלת חיים, ולצערינו גם הרפואה הקובנציונלית בהרבה מקרים מסתפקת רק בהארכת תוחלת חיים.
עכשיו, יש מקרים שאין לרפואה משהו להציע. במקרים כאלו אין לאף אחד מושג באמת מתי החולה ימות. ויותר מכך, למיטב ידיעתי יש 7 אחוז מקרי רמיסייה, שהמחלה נעצרת בלי הסבר מוגדר. ולכן ניתנה רשות לרפוא רק לרפאות ולא לייאש.
כעת, האלטרנטיביים טוענים כנראה שהם מצילחים ל'האריך' את חיי החולים. אולם בהיעדר מחקר מוקפד, טענה זו שווה כקליפת השום.

מלבב
הודעות: 3365
הצטרף: ד' אפריל 17, 2013 4:48 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מלבב » ג' פברואר 05, 2019 4:30 pm

?
חוקרים מארה"ב ביקשו לבדוק מה גורם לתגובה השונה לוויטמין C, בין תאים סרטניים ותאים רגילים? הממצאים שלהם עשויים להיות בעלי ערך רב לחולים בסוגי סרטן שונים
תגיות: ויטמין cסרטן
מערכת וואלה! NEWS
יום ראשון, 15 בינואר 2017, 06:40

שתף

13
תפוזים (ShutterStock)
מיץ תפוזים עם הכימותרפיה? (צילום: shutterstock)
עוד באותו נושא
שמש
מחקר חדש: ויטמין D שומר גם על המוח
לכתבה
אתם בוודאי כבר יודעים שוויטמין C יעיל בטיפול בצינון, אבל יש מצב שהוא גם יכול להילחם בסרטן? מחקר חדש שפורסם באתר Redox Biology ונערך על ידי חוקרים מאוניברסיטת איווה, אישר שאכן הוויטמין עוזר במניעת סרטן, אבל גם מצא מה המנגנון שעומד מאחורי זה.

החוקרים חיפשו תשובה שתעזור להם להבין איך רמות גבוהות של ויטמין C פוגעות בתאי הסרטן, אבל לא מזיקות לתאים הבריאים. החוקרים מצאו כי ויטמין C, מתפרק בקלות בגוף ויוצר מי חמצן (hydrogen peroxide) שגורמים נזק לרקמות ול-DNA. עם זאת, החוקרים גילו שלתאי הסרטן קשה יותר להילחם בנזק שגורמים מי החמצן, בהשוואה לתאים רגילים.

כתוצאה מכך, צוות החוקרים סבור כי מינונים גבוהים של ויטמין C בהזרקה לווריד עשויים להיות יעילים בהדיפת הסרטן, זאת בשילוב טיפולים כימותרפיים והקרנות.

עוד בנושא:
אילו מאכלים ישלימו לכם את החוסרים התזונתיים?
ויטמינים בהיריון: מה מומלץ ובעיקר כמה?

סרטן (ShutterStock)
פוגע בתאים סרטניים (אילוסטרציה: shutterstock)
"במחקר הנוכחי אנחנו מדגימים שתאי סרטן פחות יעילים במלחמה בהורדת מי החמצן, ביחס לתאים נורמליים. המשמעות היא שתאי הסרטן הרבה יותר חשופים למוות בחשיפה לכמות גבוהה של מי חמצן", הסביר פרופסור גארי בווטנר, אונקולוג, חבר במרכז הולדן לחקר הסרטן באוניברסיטת איווה. "זה מסביר מדוע רמות גבוהות מאוד של ויטמין C, בהן אנחנו עושים ניסויים במעבדות שלנו, לא פוגעות בתאים נורמליים אלא רק בתאי סרטן".

מה השלב הבא?
על פי המחקר, מינון גבוה של ויטמין C בעירוי (ולא דרך הפה) יכול לעקוף את הקיבה, מה שמאפשר ליותר חומר מזין להיכנס למחזור הדם. כעת, החוקרים מתכננים לבדוק את הטיפול על חולי לבלב וסרטן הריאות, בשילוב עם כימותרפיה או הקרנות, כדי לראות אם חל שיפור בתוצאות.

זו לא הפעם הראשונה שמדענים מבינים שלוויטמין C יש יכולות להילחם בתאים סרטניים. בשנת 2015, מחקר שפורסם במגזין Science מצא כי ויטמין C היה יעיל גם בטיפול בתאי מוטציה סרטניים אצל חולי סרטן המעי גס שלא הגיבו לטיפולים.

מלבב
הודעות: 3365
הצטרף: ד' אפריל 17, 2013 4:48 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מלבב » ג' פברואר 05, 2019 4:36 pm

הנה מה שכותב ד"ר יוסף ברנר אונקולוג

ויטמין C אינו רק חלק מפיתרון של תזונה לחולי סרטן אלא מהווה כיום כחלק בלתי נפרד מהטיפול הטבעי לחולים עם סוגי מחלות סרטן שונים כאשר ניתן בעירויים תוך וורידיים.
עירוי תוך-ורידי של ויטמין C במינונים גבוהים מהווה שיטת טיפול העשויה לפגוע בתאי סרטן. כך עולה ממחקרים שנעשו ב- NIH- המרכז לחקר הבריאות הלאומי של ארצות הברית, וכן במחקרים קליניים נוספים. עירוי ויטמינים שנחשב כיום טיפול אלטרנטיבי לסרטן, עומד להיכנס כחלק מהטיפול הכולל במחלה זו.

כך פועל הטיפול באמצעות עירוי ויטמינים כנגד מחלות הסרטן
ויטמיןC פועל כנגד הסרטן תוך שהוא מנצל את השוני הקיים בין תאים בריאים לבין תאים סרטניים. התאים הבריאים בגוף מתפקדים בסביבה עתירת חמצן, לעומת התאים הסרטניים שפועלים ומשגשגים בסביבה דלת חמצן אך עשירה בגלוקוז. ויטמיןC דומה לגלוקוז במבנהו המולקולרי, ולפיכך במפגש עם התא הסרטני הוא מצליח להטעות ולחדור אליו בקלות, ואז הוא פועל להשמדתו. כך פועלת שיטת עירוי ויטמינים.
ויטמיןC במינונים גבוהים במיוחד יוצר מימן על חמצני (H2O2) – רדיקל חופשי אשר עלול לפגוע בתאים. רדיקל זה מנוטרל על ידי אנזים הקטלז המצוי בתאים בריאים, ואיננו קיים בתאים סרטניים. כך נפגע התא הסרטני במפגש עם מינון גבוה של ויטמין C. הטיפול הינו סלקטיבי ופוגע בתאי סרטן בלבד ללא פגיעה בתאים בריאים.

עירוי ויטמנים
עירוי ויטמינים – הכימותרפיה הטבעית
מחקר מעבדתי משותף בין המרכזים הרפואיים הגדולים בעולם ביניהם הארווארד, ייל, ג'והן הופקינס ועוד אשר פורסם ב 2015, אישר ואישש את דרך הפעולה האנטיסרטנית של ויטמין C כאשר ניתן במינונים גבוהים לווריד. בעקבות מחקר זה, קרוב לוודאי שהטיפול ויטמין C סרטן – כאשר מוזרק לתוך הוריד (טיפול הניתן כיום במסגרת רפואה משלימה לחולי סרטן) יינתן בעתיד כחלק בלתי נפרד מהטיפולים בבתי החולים.

ויטמין C במינון גבוה במחקרים קליניים
במחקרים במרכז הרפואי של אוניברסיטת קנזס נמצא כי הוספת ויטמין C תוך ורידי במינונים גבוהים לטיפולים בכימותרפיה בסרטן השחלות משפר את תוצאות הטיפולים.
מחקרים מגרמניה מדגימים את חשיבות הטיפול בויטמין C תוך ורידי בסרטן שד יחד עם הטיפולים בכימותרפיה והקרנות.
במחקר מעבדתי שנערך באוניברסיטאות הרווארד, ג'ון הופקינס וטפט, ריכוזים גבוהים של ויטמין C מונעים התפתחות תאים של סרטן המעי הגס.
במחקר קליני אשר נערך באוניברסיטת איווה נמצא כי הוספת ויטמין C תוך ורידי במינון גבוה לטיפולים בכימותרפיה מכפיל את ההישרדות של חולים עם סרטן הלבלב.

הטיפול בעירויי ויטמינים במרכז רפואי "ניו הופ"
ב-מרכז רפואי "ניו-הופ" ניתנים עירויים של ויטמיןC במינונים גבוהים. בנוסף לוויטמין C, עירוי ויטמינים מכיל מספר רב של ויטמינים נוספים, מינרלים, חומרים הומיאופטיים וחומרים אחרים לפי פורמולה המותאמת באופן אישי לכל חולה.
המינון המירבי של ויטמין C בכמוסות הינו 10 גר' ליום. מינון גבוה יותר דרך הפה גורם לשלשולים חזקים ואינו נסבל. לכן הטיפול בויטמיןC במינון גבוה אפשרי אך ורק כאשר ניתן בעירוי תוך ורידי.
מעבר להשפעה הישירה על הגידול, עירויים אלה עשויים לשפר את מצבו הכללי של החולה, ופועלים לשיפור התפקוד של מערכת החיסון כנגד תאי הסרטן.
ויטמין C ניתן במרכז רפואי "ניו-הופ" במינונים הולכים ועולים עד למנה של 50 גר' בעירוי הניתן 3 פעמים בשבוע.
הטיפול של עירוי ויטמינים הינו ללא תופעות לוואי וללא נזקים.

מלבב
הודעות: 3365
הצטרף: ד' אפריל 17, 2013 4:48 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מלבב » ג' פברואר 05, 2019 4:40 pm

מה עושה רופא אונקולוג שמגלה שהוא חולה סרטן?
ד"ר יוסי ברנר עורר עליו ביקורת כשטיפל בחולי סרטן באמצעות רפואה משלימה וטיפולים חדשניים, אבל טיפולים אלו עזרו לו להחלים בעצמו מהמחלה הקשה. בספר שכתב הוא מייעץ לחולים: "קומו, תתעוררו, רוצו למען החיים שלכם, צאו למלחמה"

מלבב
הודעות: 3365
הצטרף: ד' אפריל 17, 2013 4:48 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מלבב » ג' פברואר 05, 2019 8:17 pm

עוד דוגמא שרפואה אלטרנטיבי של היום יכול להיות רפואה קונבנציונלי של מחר (בתנאי שאפשר לרשום על זה פטנט)

קנאביס רפואי: מכון וולקני מרחיב את השת"פ עם PlantEXT
PlantEXT היא חברה ישראלית-קנדית הפועלת בתחום הטיפולים מבוססי הקנאביס למחלות דלקתיות של המעי ולסרטן המעי, אשר הקשר עם מכון וולקני הוא חלק משמעותי בפעילותה


גלי וינרב 01/03/2018, 15:05

מכון וולקני, מכון ממשלתי למחקר בתחום החקלאות, מרחיב את הפעילות שלו בתחום הקנאביס הרפואי במסגרת ההסכם עם חברת PlantEXT הישראלית-קנדית. את תהליך המסחור הובילה קידום, זרוע מסחור הטכנולוגיות של המכון.

PlantEXT היא חברה הפועלת בתחום הטיפולים מבוססי הקנאביס למחלות דלקתיות של המעי ולסרטן המעי, אשר הקשר עם מכון וולקני הוא חלק משמעותי בפעילותה.

PlantEXT היא בבעלות מלאה של חברת Israel Plant Sciences הפועלת מהרצליה, שהוקמה ב-2015 לשם פיתוח טכנולוגיות בתחום החקלאות והצמחים. החברה נוסדה על-ידי ד"ר עודד שגיא, שעמד גם מאחורי חברת Breedit שנסחרה בנאסד"ק.


שיתוף-הפעולה הנוכחי נועד לקדם מחקר שעורכת ד"ר חננית קולטאי, חוקרת המכון, יחד עם חוקרים בבית החולים מאיר. קולטאי היא חוקרת בתחום של השפעת הורמונים שמקורם בצמחים על רקמות המעי ועל תהליכים סרטניים. לפני כמה שנים החלה לחקור באותם כלים את ההשפעה של הקנאביס. בראיון קודם אמרה כי הייתה סקפטית תחילה, אך גילתה פעילות אנטי דלקתית של חומרים שמקורם בקנאביס, אשר הייתה עוצמתית מאשר הפעילות של צמחים אחרים שנבנו.

הרכב החומרים הפעילים בקנאביס משתנה מזן לזן או אפילו בחלקים שונים של הצמח. קולטאי הסבירה כי זיהתה את החומרים הפעילים הספציפיים שהרכבם יעיל ביותר כלפי דלקות במעי. לדבריה, ההרכב האופטימלי כולל כמות קטנה יחסית של החומר הפסיכואקטיבי THC, ולכן ניתן ליטול אותו כתרופה מבלי לפגוע בתפקוד היומיומי.

לדברי ג'ו אוליבר, יו"ר PlantExt, אמר לרגל חתימת הרחבת שיתוף-הפעולה: "אני שמח להביא יחד את קנדה וישראל במאמץ אצילי לרפא סוג קטלני של סרטן שפוגע בעשרות מיליוני אנשים בעולם. ההובלה של קנדה בשוק הקנאביס העולמי יחד עם ההובלה המחקרי

מלבב
הודעות: 3365
הצטרף: ד' אפריל 17, 2013 4:48 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מלבב » ג' פברואר 05, 2019 8:38 pm

ד"ר אברם הופר, פסיכיאטר בהכשרתו, גילה במקרה ששני ויטמינים שהוא נותן לחולי סכיזופרניה, מועילים לחולי סרטן: ויטמין C וויטמין B3.

ד"ר אברם הופר החליט לבדוק את העניין לעומקו והחל באופן שיטתי לתת את שני הויטמינים לחולי סרטן שהגיעו אליו, מבלי להפסיק את ההקרנות, הכימותרפיה והניתוחים.

התוצאות היו מרשימות, חולים שלא התמידו בפרוטוקול שהוא הציע שרדו 5.7 חודשים בממוצע, בעוד שחולים שהתמידו בפורוטוקול שרדו מעל 70 חודשים בממוצע בעת שד"ר הופר סיכם את הנתונים. הנתונים סוכמו כעבור 12 שנים מתחילת המחקר. בעת סיכום הנתונים בקבוצת הבקרה כל החולים מתו. בקבוצה שטופלה כ-50% שרדו. יצוין שקבוצת הבקרה לא מדעית, משום שהאנשים היו בה בדר"כ נשרו מהניסוי, כלומר יתכן ורצונם לחיות היה מראש חלש יותר. עם זאת עדיין הנתונים שמציג ד"ר הופר מרשימים.

כמויות ויטמין C שנדרש לקחת גדולות- 12 גרם ביום ומעלה (בצורה הטהורה) ולהתמיד בפרוטוקול לפחות חודשיים . כמו כן כמויות ויטמין B3 ולאחר מכן הוסיף ד"ר הופר גם ויטמינים נוספים כמו סלניום (בהמשך שד"ר הופר שכלל את הפרוטוקול שלו).

מלבב
הודעות: 3365
הצטרף: ד' אפריל 17, 2013 4:48 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מלבב » ג' פברואר 05, 2019 8:49 pm

אוצר החכמה כתב:
מלבב כתב:
אוצר החכמה כתב:האלטרנטיביים אומרים עשרות דברים כמעט כולם שטויות גמורים וחלקם מזיקים בעליל.
פעם אחת אולי אולי יצא להם. זה ממש אולי כי כפי שהביא עמקן עדיין הדעות חלוקות ביחס למחקר האחרון
הזה.

משל למה הדבר דומה לשוטה הכפר שצועק כל יום על אלף אסונות שיקרו. ויום אחד היתה באמת שריפה ועכשיו הוא בא ואומר הנה תראו שניתנה נבואה לשוטים.

לא נבואה יש כאן שוטה יש כאן.

הרופאים האלטרנטיביים עשו נסיון לרפאות סרטן ע"י זריקות של ויטמין סי והצליחו, בהתחלה התעלמו מהם, ואח"כ עשו נסיון להוכיח שזה לא עובד ע"י ויטמין סי דרך הפה במקום דרך הוריד, ושלושים שנה צעקו תחת כל עץ רענן ש ויטמין סי לא עוזר, אחרי שלושים שנה נזכרו לעשות מחקר דרך הוריד כמו שצריך לעשות שהראה תוצאות טובות, אז מי הם השוטים פה?


הרופאים האלטרנטיביים לא מרפאים סרטן.
וההוכחה לזה שלצערנו יש המון פתיים בעולם שהולכים לרופאים אלטרנטיביים ואינם מתרפאים מסרטן.
נכון יש תמיד סיפורים על שיטת פלוני ועל שיטת אלמוני שמישהו נרפא ממנה (ואולי) אבל כשאתה שומע על כל אלה שמנסים את זה אתה רואה שלמרבה הצער הם מתים.

וואוו איזה בשורה טובה!! לא ידעתי שברפואה הרגילה לא מתים

אז מי כאן הנוכל?
ואגב גם אתה מטעה ואני מקוה שזה מחמת טעות בלבד. אתה כותב שהרופאים האלטרנטיביים ריפאו סרטן על ידי ויטמין C (וזה גם מה שמציעים בכל מיני אתרי כזב של רופאים אלטרנטיביים).
אבל המחקר שאתה הבאת לא אומר את זה. המחקר הראשון אומר שויטמין C מגביר את רגישות התאים להקרנות. זה פרשנות שלך שלא כ״כ מסתברת כלומר שללא הקרנות אין לויטמין C יכולת לרפא.
והמחקר השני לא אומר אפילו את זה. מה שהוא אומר הוא שויטמין C רק עזר למניעת פגיעה ברקמות הבריאות. שזה דבר חשוב אם הוא אמיתי אבל אינו קשור בכלל לריפוי סרטן מצד עצמו!.

אבל רופאים קונבנציונליים ע״פ רוב מזהירים שוויטמין סי יכול לפגוע ביעילות הכימו בלי שום ראיה לדבריהם, ומתעלמים מכל הניסויים שהראו הפוך.
לא התכוונתי למחקרים האלה רק על המחקר של אברהם הופר ועוד.
ועל סמך מה החלטת שזה כזב? יש מחקר שהוכיח שעירוי ורידי של עשרות גרמים ביום לא עשוי לרפאות סרטן?

מלבב
הודעות: 3365
הצטרף: ד' אפריל 17, 2013 4:48 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מלבב » ג' פברואר 05, 2019 8:53 pm

מקדש מלך כתב:
אוצר החכמה כתב:הרופאים האלטרנטיביים לא מרפאים סרטן.
וההוכחה לזה שלצערנו יש המון פתיים בעולם שהולכים לרופאים אלטרנטיביים ואינם מתרפאים מסרטן.
נכון יש תמיד סיפורים על שיטת פלוני ועל שיטת אלמוני שמישהו נרפא ממנה (ואולי) אבל כשאתה שומע על כל אלה שמנסים את זה אתה רואה שלמרבה הצער הם מתים.
אז מי כאן הנוכל?
ואגב גם אתה מטעה ואני מקוה שזה מחמת טעות בלבד. אתה כותב שהרופאים האלטרנטיביים ריפאו סרטן על ידי ויטמין C (וזה גם מה שמציעים בכל מיני אתרי כזב של רופאים אלטרנטיביים).
אבל המחקר שאתה הבאת לא אומר את זה. המחקר הראשון אומר שויטמין C מגביר את רגישות התאים להקרנות. כלומר שללא הקרנות אין לויטמין C יכולת לרפא.
והמחקר השני לא אומר אפילו את זה. מה שהוא אומר הוא שויטמין C רק עזר למניעת פגיעה ברקמות הבריאות. שזה דבר חשוב אם הוא אמיתי אבל אינו קשור בכלל לריפוי סרטן מצד עצמו!.


בא נדייק. לא מדובר כאן על ריפוי על הארכת תוחלת חיים, ולצערינו גם הרפואה הקובנציונלית בהרבה מקרים מסתפקת רק בהארכת תוחלת חיים.
עכשיו, יש מקרים שאין לרפואה משהו להציע. במקרים כאלו אין לאף אחד מושג באמת מתי החולה ימות. ויותר מכך, למיטב ידיעתי יש 7 אחוז מקרי רמיסייה, שהמחלה נעצרת בלי הסבר מוגדר. ולכן ניתנה רשות לרפוא רק לרפאות ולא לייאש.
כעת, האלטרנטיביים טוענים כנראה שהם מצילחים ל'האריך' את חיי החולים. אולם בהיעדר מחקר מוקפד, טענה זו שווה כקליפת השום.

למה קליפת השום? אם יש מאות רופאים בכל העולם שמעידים שמצליחים באחוזים מסויימים לרפאות סרטן או להאריך חיים משמעותי בדרך אלטרנטיבי, זה לא סיבה למי שאין לו סיכוי ברפואה הרגילה לנסות? מה עשו לפני שהיו מחקרים לא סמכו על עדויות רופאים?

סמל אישי של המשתמש
אוצר החכמה
מנהל האתר
הודעות: 17371
הצטרף: ב' מאי 03, 2010 5:49 pm

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי אוצר החכמה » ג' פברואר 05, 2019 8:54 pm

חזרנו לחכמה הקבועה שלך. אם אין הוכחה נגדית סימן שזה אמת.

בכל מקרה אתה הבאת טענות על בסיס מחקרים ועל זה השבנו לך.
אני לא מתכוון לחזור שוב ושוב ועל ההסברים אודות הרפואה האלטרנטיבית ועל הדיון אודות קמיעות מן המומחים ודעת ההלכה על שלוש פעמים.
נושאים אלו נידונו כבר באשכול הזה ונכתשו במכתש בתוך הריפות ודי בזה.

מלבב
הודעות: 3365
הצטרף: ד' אפריל 17, 2013 4:48 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מלבב » ג' פברואר 05, 2019 9:36 pm

לא אמרתי שזה וודאי אמת, רק אם יש סיכוי ואפילו קטן להציל נפש מישראל איך אפשר להתעלם מזה, ומה שאתה טענת בהתחלה שרוב הדברים האלטרנטיביים הוכחו כלא נכון מה תגיד בדברים שלא הוכחו?

זאב ערבות
הודעות: 8535
הצטרף: ו' יוני 22, 2018 3:47 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי זאב ערבות » ג' פברואר 05, 2019 9:50 pm

מלבב כתב:
אוצר החכמה כתב:חזרנו לחכמה הקבועה שלך. אם אין הוכחה נגדית סימן שזה אמת.

בכל מקרה אתה הבאת טענות על בסיס מחקרים ועל זה השבנו לך.
אני לא מתכוון לחזור שוב ושוב ועל ההסברים אודות הרפואה האלטרנטיבית ועל הדיון אודות קמיעות מן המומחים ודעת ההלכה על שלוש פעמים.
נושאים אלו נידונו כבר באשכול הזה ונכתשו במכתש בתוך הריפות ודי בזה.

לא אמרתי שזה וודאי אמת, רק אם יש סיכוי ואפילו קטן להציל נפש מישראל איך אפשר להתעלם מזה, ומה שאתה טענת בהתחלה שרוב הדברים האלטרנטיביים הוכחו כלא נכון מה תגיד בדברים שלא הוכחו?

תרשה לי להציע לך הצעה פרקטית ומועילה, כאן כבר אמרת את דברך ולא תפיק שום תועלת מעשית נוספת (אם בכלל) מחזרה על הדברים שוב ושוב. אולי תגש למשרד הבריאות ותבקש להפגש עם הפקיד שמחליט על איזה טיפולים יש לתת לחולי סרטן ותנסה לשכנע אותם עם כל המידע שאתה מציג כאן ואם ישתכנעו אז יוסיפו לסל התרופות והטיפולים וכך תשיג תועלת מעשית.
ואם לא ישתכנעו, אז תקים קליניקה פרטית ובה תציע את הטיפולים ומי שיהיה מעוניין בטיפולים אלו יבא ומי שלא מעוניין לא יבוא. רק תוודא שיש לך ביטוח טוב (אם תמצא בכלל מי שירצה לבטח כיוון שחברות הביטוח לא שמות את כספם על קרן הצבי).

מלבב
הודעות: 3365
הצטרף: ד' אפריל 17, 2013 4:48 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מלבב » ד' פברואר 06, 2019 3:29 pm

יש מספיק מטפלים יותר מומחים ממנו כמו
ד"ר יוסף ברנר
ד״ר משה רפאל צרור
ד"ר אריה אבני
ד"ר מרדכי ליטמן
ד"ר ערן אשחר
שלמה גוברמן
דוד שדה
ארז שקד
דניאלה בר סלע
ועוד
נערך לאחרונה על ידי מלבב ב ד' פברואר 06, 2019 8:11 pm, נערך פעם 1 בסך הכל.

זאב ערבות
הודעות: 8535
הצטרף: ו' יוני 22, 2018 3:47 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי זאב ערבות » ד' פברואר 06, 2019 5:54 pm

תגובתך מוכיחה שאינך שם לב למה שכותבים לך. לא שאלתי כמה מתמחים ברפואה אלטרנטיבית יש, אלא הצעתי לך לגשת למשרד הבריאות ולשכנע אותם להוסיף לסל התרופות במקום לבזבז את זמנך בפורום. אך כיוון שכבר הזכרת כמה שמות החלטתי לבדוק את הראשון יוסף ברנר. הנה לפני כתבה שפורסמה בynet בשנת 2008, שם הוא כותב שהסרטן התגלה בשנת 1999 ומיד החל בטיפולים אלטרנטיביים בקליניקה הפרטית שלו והרי כמה הערות:
1. סרטן הערמונית התגלה אצלו "במקרה"! בגיל 54. בתור רופא אונקולוג הוא צריך לדעת שכל גבר מעל גיל חמישים צריך לעשות בדיקת פי אס איי ולא להשאיר זאת למקרה.
2. הפי אס איי שלו היה 20 ומספר שרק לאחר שהאורולוג התקשר אליו ידע שהוא בדרגת סיכון גבוהה! רופא אונקולוג שלא יודע מעצמו מה משמעות פי אס איי של 20 צריך לפרוש תיכף ומיד מלהיות רופא אנקולוג!
3. כותב שנסע לקליפורניה לטיפול קרינה ובאותו זמן עשה טיפול בהיפרתרמיה אזורית עמוקה (קרינה אלקטרו מגנטית לדבריו, נשמע כמו אמ אר איי) במשרד שלו , אז מנין יודע מה עזר לו בסופו של דבר? אח"כ עשה עירויים ויטמין סי? מה זה עירוי ויטמין סי?
4. כותב כך: הרפואה המשלימה עדיין לא מוגדרת כבעלת בסיס מוכח, אבל אם אני נותן לחולה ויטמין סי זה רע‭"?‬ ואח"כ מוסיף: כשאונקולוג ממליץ על סוג מסוים של כימותרפיה ואני ממליץ על ויטמין סי, מבחינה מדעית זה אותו הדבר. ההבדל הוא שמה שאני מציע הוא לא רעיל, אין לו תופעות לוואי, וגם אם לא יעזור הוא לא יזיק‭." ‬
בקיצור דרך טובה לעשות פרנסה משלימה אלטרנטיבי.

מלבב
הודעות: 3365
הצטרף: ד' אפריל 17, 2013 4:48 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מלבב » ד' פברואר 06, 2019 8:14 pm

כתבת שאפתח קליניקה פרטי, חשבתי שאתה מתכוון כמו שאומרים במקום שאין איש איז הערינג אויך פיש, לזה עניתי לך שיש מספיק מטפלים מומחים, מה שחסר לצערי זה מודעות וחבל.
ומה שכתב על ד״ר יוסף ברנר, לי אתה יכול לספר מה שאתה רוצה כי אני לא מבין בזה, אבל אין לי ספק שהוא בתור אונקולוג יודע יותר ממך.

זאב ערבות
הודעות: 8535
הצטרף: ו' יוני 22, 2018 3:47 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי זאב ערבות » ד' פברואר 06, 2019 8:35 pm

כתבתי שתפתח קליניקה ותעסיק שם את כל המומחים שלך שאם הם כמו אותו ברנר אז אוי לנו, מצא לו דרך טובה לעשות קופה על חשבון אנשים תמימים שקונים את הלוקשים שלו ועוד קונים את ספרו. כל אחד יכול להמציא איזה טיפול אלטרנטיבי - למשל עירוי רמון או אבטיח או כל דבר אחר שאם לא מועיל לא מזיק. או להכניס את החולה המסכן לתוך איזה צינור ולומר לו שמקרין לו קרינה אלקטרו מגנטית. אין איש שיכול לדעת אם אכן הקרין או לא הקרין, מה שאני כן יודע הוא שכל מכונה המקרינה קרינה צריכה לקבל רשיון תפעול ולהיות בפיקוח משרד הבריאות ולעבור בדיקות כל כמה זמן לוודות שהיא עובדת כראוי. הייתי מאוד סקרן לדעת אם המכונות של ברנר אכן עומדות בתקן או שהם סתם מכונות דמי שעושות רעשים לתת רושם כאילו. מענין אם מישהו עשה עבודת בילוש על כל משרדי "הרופאים" הנ"ל.
בקשר למודעות, לא חסר מודעות כלל וכלל אלא שרוב הציבור ב"ה לא הולך שולל אחר ההבלים הללו ורחמנות על אלו ש"רופאים" הנ"ל מכלים את ממונם.
אך משפטך האחרון הוא ממש שיא השיאים: לי אתה יכול לספר מה שאתה רוצה כי אני לא מבין בזה, אבל אין לי ספק שהוא בתור אונקולוג יודע יותר ממך
מלבב יקר שלי: אם אינך מבין בנושא מדוע אתה כותב עליו בפורום ומבזבז את זמנינו היקר? גם אני יכול להכנס לאינטרנט ולהעתיק משם כל מיני שטויות והבלים שאיני מבין בהם ולהדביק אותם בהודעות פה ושם. מה לך ולנושא שאינך מבין אותו? ואם אכן כך מנין לך שיש אמת בדברים? חקרת ודרשת? עברת טיפולים? מנין לך שויטמין סי עוזר? על סמך עדותו של ברנר? אתה יודע כמה נוכלים וטפשים מסתובבים ברשת ומפיצים את הבליהם ושקריהם? על זה נאמר פתי יאמין לכל דבר.
האם היית פעם אצל רופא אנקולוג? האם היית פעם בסי טי או באם אר איי? לידיעתך אנקולוגיה הוא אחד מתחומי הרפואה הקשים ביותר וכל בדיקה אצל אנקולוג דורשת בדיקת דם מורחבת ובדיקת מי רגליים ובין השאר בודק את הפי אס איי, ואנקולוג שלא יודע מה זה פי אס איי של 20 מקומו בעבודה אצל רמי לוי. אין לזה שום קשר למה שאני יודע או לא יודע.
האם אתה יודע בכלל מה תפקידו של רופא אנקולוג?

מלבב
הודעות: 3365
הצטרף: ד' אפריל 17, 2013 4:48 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מלבב » ד' פברואר 06, 2019 9:14 pm

אתה לא יודע לקרוא? כתבתי שהיו כמה מחקרים שהוכיחו שוויטמין סי במינון גבוה דרך הוריד עוזר נגד סרטן, ויש המון רופאים בעולם שמטפלים עם זה גם חוץ מדר ברנר, מצד שני לא היה שום מחקר שמפריך את זה, לא כתבתי שזה מאה אחוז רק שאין סיבה לא לנסות אם יש סיכוי ולו קטן שזה יכול להועיל.

זאב ערבות
הודעות: 8535
הצטרף: ו' יוני 22, 2018 3:47 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי זאב ערבות » ד' פברואר 06, 2019 9:23 pm

מלבב כתב:אתה לא יודע לקרוא? כתבתי שהיו כמה מחקרים שהוכיחו שוויטמין סי במינון גבוה דרך הוריד עוזר נגד סרטן, ויש המון רופאים בעולם שמטפלים עם זה גם חוץ מדר ברנר, מצד שני לא היה שום מחקר שמפריך את זה, לא כתבתי שזה מאה אחוז רק שאין סיבה לא לנסות אם יש סיכוי ולו קטן שזה יכול להועיל.

השתמשתי עם ברנר בתור דוגמא. כיצד הוכיחו את יעילות הויטמין? הלא כתב במפורש שאם לא יועיל לא יזיק? מניין לו שזה הויטמין שהועיל? הלא בעצמו כתב שהתפלל, וכידוע כל חולי הסרטן פתאום נעשים מאמינים בקב"ה ומתפללים - אז התפלה עזרה ולא הויטמין, לך תוכיח. וכיון שלא ניתן להוכיח שויטמין עוזר - לא ניתן אף להפריך זאת, ומדוע שמישהוא יבזבז את זמנו בלהפריך הבלים? מי שמעוניין לבזבז את זמנו בעירוי ויטמין סי - שיבזבז.
נערך לאחרונה על ידי זאב ערבות ב ה' פברואר 07, 2019 4:10 am, נערך פעם 1 בסך הכל.

מלבב
הודעות: 3365
הצטרף: ד' אפריל 17, 2013 4:48 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מלבב » ד' פברואר 06, 2019 10:21 pm

חבל לבזבז זמן על מי שלא יודע לקרוא

מלבב
הודעות: 3365
הצטרף: ד' אפריל 17, 2013 4:48 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מלבב » ד' פברואר 06, 2019 10:29 pm

ידידיה כתב:ישר כח!
הנה, כולם מסכימים, מה שמועיל בס"ד , ניתן לבדוק מדעית ולהוכיח במחקרים מסודרים את התועלת.

כך גם מי שרוצה לטעון ש× מרפא, יבדוק ויברר לפי הכללים ושוב אין ויכוח.

ולפני שסיימו את המחקרים שלפעמים לוקח שנים לא כדאי לנסות דבר שכמה רופאים מעידים שהיה להם הצלחה עם זה? להשקיע מליונים במחקר כדאי ולנסות להציל נפש מישראל לא כדאי כל זמן שהמחקרים לא הסתיימו? מה ההיגיון?

זאב ערבות
הודעות: 8535
הצטרף: ו' יוני 22, 2018 3:47 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי זאב ערבות » ד' פברואר 06, 2019 10:34 pm

מלבב כתב:חבל לבזבז זמן על מי שלא יודע לקרוא

ב"ה לאחר שנתיים ו354 הודעות סוף סוף תפסת שכל הנושא זה בזבוז זמן. אם היה בזה משהו כבר מזמן כל יושבי תבל היו משתמשים בזה לרפואתם וזה היה נהפך ל"רפואה" ולא היו צריכים לקרוא לזה יותר רפואה אלטרנטיבית שזה סתם שם שנתנו לרפואות שלא הוכחה יעילותם אלא סתם "עדויות" מפוקפקות מכל מיני גורמים בעלי אינטרסים שאין להם חזקת נאמנות. לצערינו העולם מלא נוכלים.

זאב ערבות
הודעות: 8535
הצטרף: ו' יוני 22, 2018 3:47 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי זאב ערבות » ד' פברואר 06, 2019 10:38 pm

מלבב כתב:
ידידיה כתב:ישר כח!
הנה, כולם מסכימים, מה שמועיל בס"ד , ניתן לבדוק מדעית ולהוכיח במחקרים מסודרים את התועלת.

כך גם מי שרוצה לטעון ש× מרפא, יבדוק ויברר לפי הכללים ושוב אין ויכוח.

ולפני שסיימו את המחקרים שלפעמים לוקח שנים לא כדאי לנסות דבר שכמה רופאים מעידים שהיה להם הצלחה עם זה? להשקיע מליונים במחקר כדאי ולנסות להציל נפש מישראל לא כדאי כל זמן שהמחקרים לא הסתיימו? מה ההיגיון?

מדוע שלא תנסה גם את כל הרפואות של חז"ל? האם נאמנות ברנר וחביריו יותר אמינים בעיניך מחז"ל? והאם שכחת תפלה? תפלה בוודאי מועילה במאה אחוז ואפילו אם לא רואים זאת במציאות חזקה שאין תפלה שחוזרת ריקם. ומה עם ברכה מגדולי הדור וצדיקים? יבואו הרבה סיפורים ועדויות ויוכיחו. רק תראה את הספר על הרבנית קנייבסקי ועל הבבא סאלי ועוד רבים רבים.

זאב ערבות
הודעות: 8535
הצטרף: ו' יוני 22, 2018 3:47 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי זאב ערבות » ה' פברואר 07, 2019 6:03 pm

מלבב כתב:לא אמרתי שזה וודאי אמת, רק אם יש סיכוי ואפילו קטן להציל נפש מישראל איך אפשר להתעלם מזה, ומה שאתה טענת בהתחלה שרוב הדברים האלטרנטיביים הוכחו כלא נכון מה תגיד בדברים שלא הוכחו?

האם אתה חושב על דבריך לפני שאתה כותב? ישמעו אזנך מה שפיך דובר: "רק אם יש סיכוי קטן להציל נפש מישראל, איך אפשר להתעלם מזה"
האם זה לא אתה בכבודך ובעצמך שיצאת להלחם בפורום זה נגד חיסונים? החיסונים הוכחו למעלה מכל ספק כמצילים חיי אדם ובליוני אנשים חוסנו על ידם, ובגלל כמה שוטים שטוענים שחיסונים גורמים לאוטיזם בלי שום הוכחה לכך, הם ואתה באים לאסור חיסונים המצילים נפשות רבות (ולא רק נפש אחת)!
בקשר למה שאתה כותב שאני טוען שרפואות אלטרנטיביות הוכחו כלא נכונות - זה לא אני שטוען כך אלא זו עובדה ומציאות. אם היה בדברים אלו ממש, הממסד הרפואי העולמי היה כבר מזמן מאמץ אותם. האם אתה סבור שחברות הרפואות הגדולות כגון מרק וסנופי ופייזר וכו' לא ניסו אותם במעבדות שלהם? בוודאי שניסו אלא שמן הסתם לא השיגו תוצאות שהfda או כל גוף ממשלתי רפואי אחר היה מאשר אותם לשימוש.
בקיצור, הקולקטיב הרפואי העולמי (מה שנקרא בלשוננו רוב העולם) לא קונה את סיפור הרפואה האלטרנטיבית והגיע למסקנה שאין בזה ממש ויעילות החומרים האלטרנטיביים לא מוכחת. וזה שיש כמה אנשים (רופאים או לא) שעושים רעש וכותבים מאמרים וספרים על מחקריהם המתובלים בכל מיני סיפורים של הצלחה לא מעלה ולא מוריד ומועיל רק לכיס שלהם. ולטכניקה הזו הם קוראים "אם לא יועיל - לא יזיק". זה שאדם מסויים לקח ויטמין סי בכמויות ואחר זמן הגידול שלו נעלם - אין מזה שום הוכחה שהויטמין הוא שגרם להעלמות הגידול. מספרים הרבה סיפורים על גדולי ישראל שבאו אליהם אנשים עם גידולים ונתנו להם ברכה והגידול נעלם כלא היה לפליאת הרופאים.

מלבב
הודעות: 3365
הצטרף: ד' אפריל 17, 2013 4:48 am

Re: טיפולים אלטרנטיביים ע"פ ההלכה

הודעהעל ידי מלבב » ה' פברואר 07, 2019 7:00 pm

זאב ערבות כתב:
מלבב כתב:חבל לבזבז זמן על מי שלא יודע לקרוא

ב"ה לאחר שנתיים ו354 הודעות סוף סוף תפסת שכל הנושא זה בזבוז זמן. אם היה בזה משהו כבר מזמן כל יושבי תבל היו משתמשים בזה לרפואתם וזה היה נהפך ל"רפואה" ולא היו צריכים לקרוא לזה יותר רפואה אלטרנטיבית שזה סתם שם שנתנו לרפואות שלא הוכחה יעילותם אלא סתם "עדויות" מפוקפקות מכל מיני גורמים בעלי אינטרסים שאין להם חזקת נאמנות. לצערינו העולם מלא נוכלים.

רבי זאב יקר, תרשה לי להציע לך הצעה פרקטית ומועילה, אם אתה רוצה להרויח הרבה כסף, תפנה למכון הלאומי לסרטן, ותציע להם עסק כזה, שאתה תחשוך להם 5.7 מליון דולר בתנאי שיתנו לך אחוזים מזה, הא כיצד? הרי הם הקדישו 5.7 מליון דולר למחקר על ריפוי סרטן ע״י ויטמין סי, אז תסביר להם דבר פשוט, שאם היה בזה משהו כבר מזמן כל יושבי תבל היו משתמשים בזה לרפואתם וזה היה נהפך ל"רפואה״ לכן לא כדאי כלל להשקיע במחקר על זה, ואתה גם יכול להוסיף להם שיש כמה ניקים באוצר החכמה מאוד חכמים ונבונים שגם מסכימים איתך, לכן כדאי להם לחזור בהם מכל הדבר, והם וודאי ישתכנעו מהטיעון החזק שלך, רק בקשה אחד לי אליך, אם העסקה תצא לפועל אל תשכח אותי ובתור מציע של העסקה תן לי מעשר מן המעשר, ואז נהפוך לחברים טובים ולא נריב יותר בפורום של החכמים הגדולים כמו אנשים לא חכמים.


חזור אל “אספקלריא”



מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 66 אורחים